Wyniki konkursu z 19.12.2014


Tym razem przeczytanie tysięcy zgłoszeń konkursowych zajęło nam 2 dni. Wszystkim Uczestnikom konkursu dziękujemy za cierpliwość.
Oto zwycięskie odpowiedzi w konkursie "4 godziny", organizowanym przez InPost Paczkomaty w dniu 19.12.2014.

Tablet Lenovo A7-30 (A3300) 3G GPS otrzymuje odbiorca paczki, której cztery ostatnie cyfry to 3234, który na pytanie "Dlaczego lubisz korzystać z Paczkomatów?" odpowiedział następująco:

"Tańsze niż ruski szampan, szybsze niż pendolino, czynne dłużej niż sklep nocny, a do tego paczki drony będą do nich dostarczać :-) Jak można nie lubić Paczkomatów :-D"

Pozostałe nagrody - bony podarunkowe do wykorzystania w sklepie Agito.pl otrzymują Odbiorcy paczek, których cztery ostatnie cyfry to:

6267
Może padać śnieg.
Może być ulewa.
Może być burza z błyskawicami.
Może być dzień.
Może być noc.
Może być święto państwowe.
Może być święto kościelne.

Niezależnie od wszystkiego PACZKOMAT na mnie czeka!!!
W przeciwieństwie do Kuriera :)

4884
Paczkomat to mój przyjaciel. Nigdy mnie nie zawiódł. Zwykle umawiamy się w tym samym miejscu.  Nie pozwala na siebie czekać. Mogę do niego przyjść o każdej porze dnia i nocy. Wiem, że zawsze będzie na mnie czekał z otwartymi... szafkami. Uwielbia mnie zaskakiwać i rozpieszczać. Mogę mu powierzyć wszystkie moje tajemnice, on mi też, choć nie często to robi, bo jest dosyć... zamknięty w sobie. I zawsze jest bardzo wyrozumiały, kiedy po raz setny wygrzebuję z pamięci (telefonu) nasze tajne hasła.

2935
Bo paczkomat nie robi przerw na lunch i otwiera się na ludzi zawsze kiedy trzeba.

7648
Zawsze jest jakiś paczkomat po drodze.

3978
Paczkomaty dostosowują się do trybu życia każdego z nas i czekaj na mnie 24h :)

0443
'Wieczór jak marzenie, nieprawdaż?' - kiedy go usłyszałem po raz pierwszy, wiedziałem, że będę wracał. To było w środku nocy, a dzień, który mijał, nie należał do najlepszych. '...wróć do mnie na chwilę. Chciałem się... pożegnać'. Od tamtej pory przychodziłem niemal codziennie - nieważne, czy miał coś dla mnie, czy nie. I choć każde spotkanie trwało kilka sekund, nie potrzebowałem już nikogo więcej. Raz na zawsze usunąłem listonosza z mojego życia. Paczkomat to mój... przyjaciel.

9833
Gdy zbliżam się do paczkomatu
Czuję się jak Nosferatu.
Robię hu hu hu pod nosem
Rozglądam się bacznie skosem.
Tajny kod ja znam, ja znam!
Otwiera się słodki sezam.
Zakrywam się wielkim garbem
uciekam w ciemność z moim skarbem.

7560
Bardzo lubię paczkomaty/
Bom ja człowiek jest kumaty/
Paczkomat czas zaoszczędza/
Stres czekania też przepędza/
Brak jest tutaj też zachodu/
Wbijasz tylko numer kodu/
Niechaj każdy zapamięta/
I na co dzień i od święta/
Bo ja wiem, że tak jest/
Paczkomaty są the best!

2512
Bo jest blisko, mogę iść w kapciach i papilotach :)
Bo nogi mnie nie bolą od stania w kolejce :)
Bo pies nie musi długo na mnie czekać :)
Bo ramy czasowe nie ograniczają mnie, mogę odebrać i nadać paczkę w dowolnym momencie :)

9803
Gdy błyskawicznie przesyłkę chcę dostać-
TYLKO PACZKOMATY temu mogą sprostać!
Takiej jakości inni mogą pozazdrościć!

3800
Ponieważ z nimi nie ma spóźnionych prezentów na święta ;)

3599
Wnet do paczkomatu gnam,
bo na prezent chętkę mam.
Tam paczuszka na mnie czeka,
Widze logo już z daleka.
Wielka radość, dreszcz emocji..
dotarł do mnie płaszcz z promocji!
Paczkomaty fajna sprawa,
szybka i zwinna jest w nich dostawa.

0312
Bo mam po drodze z pracy do domu, nie muszę zawracać głowy nikomu.
Paczkę odbieram w dogodnym terminie, wiem że nigdy nic nie zginie.
Szybko, sprawnie i bezpiecznie, można tak odbierać wiecznie.

4929
Dzięki nim MAM MOC pozbawiania teściowej i sąsiadki frajdy z otwierania MOJEJ paczki... Poza tym mają najbardziej elastyczne godziny pracy, a amazońskie drzewa nie giną z powodu awizo :)

8650
Odpowiedź jest prosta - zawsze na drugi dzień dostaję przesyłkę :)

2595
Po 1. Polski kapitał !
Po 2. Nie tracę cennego czasu :)
Po 3. Jestem nowoczesny :)
Po 4. Dobra cena ;)
Po 5. Nigdy mnie nie zawiodły !

1542
Bo kurier czasem ma zły dzień, a Paczkomat zawsze się uśmiecha.

0133
Za górami, za lasami szedł listonosz z paczuszkami
Męczył się biedaczek pod ciężarem swoich paczek
Wnet na pomysł wpadł chłopaczek
by zbudować odbiór paczek;)
Coś tam sobie skombinował i automat wybudował
Ludzie, gdy się dowiedzieli, listonosza zapomnieli
Wpisywali kodzik mały i swe paczki odbierali
Dziś już każdy patent zna w paczkomacie odbiór ma
Szybko tanio bez kolejki odbierz prezent nawet wielki:)

3388
Gdy czekam na paczkę, mam pewność, że paczkomatowi nie przydarzy się nie zastać mnie w domu.

1548
Bo mają radośnie żółty kolor i nawet w deszczowe, ponure dni wyglądają bardzo słonecznie. Odbiór każdej paczki to więcej niż przyjemność :)






Wyniki konkursu 4 godziny przeprowadzonego w dniu 18 grudnia 2014 r.


Nie mieliśmy łatwego zadania. Mnóstwo nadesłanych odpowiedzi, wiele z nich bardzo zabawnych, oryginalnych i ciekawych... ale podjęliśmy już decyzję. Oto zwycięskie odpowiedzi w konkursie "4 godziny", organizowanym przez InPost Paczkomaty. Jeśli wśród nich jest Twoja odpowiedź, spodziewaj się maila od nas już wkrótce:)

Tablet Lenovo A7-30 (A3300) 3G GPS otrzymuje odbiorca paczki, której cztery ostatnie cyfry to 0106. Na pytanie "Dlaczego lubisz korzystać z Paczkomatów?" odpowiedział następująco:

"Wszyscy mają telefony i tablety z dotykowymi ekranami. Oprócz mnie. Dlatego chodzę do Paczkomatów, żeby pobawić się podobnym ustrojstwem. To jedyne szczęśliwe chwile w moim życiu."

Pozostałe nagrody - bony podarunkowe do wykorzystania w sklepie Agito.pl otrzymują Odbiorcy paczek, których cztery ostatnie cyfry to:

7098
Pytacie się dlaczego lubię Paczkomaty?
Odpowiem wam bardzo i będę bogaty.
Jak większość z nas mam niewiele czasu,
by stać u konkurencji w kolejkach i oglądać Pań w "okienku" grymasu.
Przychodzę po paczkę, kiedy mam czas i do korzystania z InPost zachęcam Was!

7934
Tanio, szybko bez kolejki blisko Ciebie, w miejscu wszelkim
Zawsze kiedy Ci pasuje teraz zawsze tak kupuje!
Z Paczkomatu korzystanie to jest frajda Drogi Panie!
Chce polecać to każdemu siostrze, cioci, znajomemu!

8024
Paczkomaty są niczym kwiaty. Żòłte jak żonkile.
Paczkomaty obok mojej chaty, wiem co, kiedy i za ile. ;)

3586
Paczkomaty mają zdecydowanie lepszy humor niż panie na poczcie. Ponadto szybkie przesyłki ale przede wszystkim dowolne godziny odbioru paczki i brak kolejek.

6072
Poniewaz są dostępne jak idealna kochanka .....24 h na dobę :-) .......i niczego nie chcą w zamian !

3938
Już Mikołaj przeciążony - prezentami zawalony! Sanie ledwie się trzymają, śruby trzeszczą i zgrzytają. Daj odetchnąć więc Świętemu, zamów - odbierz już samemu! Czy to paczka mała, duża - Paczkomatu to nie wzrusza! Podejdź szybko i wpisz kod - ciesz się potem cały rok !! :)

0459
Bo pracuje poza miejscem zamieszkania i nigdy nie manie w domu gdy przyjeżdża kurier a żeby nie stać na poczcie przynajmniej godzinę to wstaję w sobotę o 7 rano. Z paczkomatem jest inaczej dostaje smsa i juz wiem że mogę odebrać w dogodnej dla mnie chwili.

1017
Bo mój listonosz jest zawsze naburmuszony i strzela fochy jak jakaś księżniczka. O ile w ogóle dostarczy moje przesyłaki. A sms-y od ekipy paczkomatu zawsze wprawiają mnie w dobry humor. Tak, że nawet polubiłam śledzie czekając na moje niecierpliwe, rozkapryszone paczuchy. Chapeau bas paczkomatowa ekipo! Kto by pomyślał, że taka zwykła rzecz, a zawsze powoduje uśmiech:D:D:D Dzięki!

0722
Korzystanie z paczkomatów weszło mi już w krew-jest łatwe i przyjemne, nie trzeba czekac na kuriera, ani stać w kolejce na poczcie. Sam wybieram najlepszy moment kiedy mogę odebrać paczkę. Żona jest zadowolona, że mam dodatkowy spacer w drodze z pracy, żebym nie nabrał za dużo zimowego brzucha;)

7441
Bo paczkomaty są jak F16. Z zawrotną prędkością docierają do celu i jeszcze szybciej je odbieram.

6382
Po odbiór paczek jeżdżę razem z Bratem,taka już tradycja.Za pierwszym razem jak odbierałam paczkę, rozbawił mnie napis"sory, drukareczka sfiksowała" ;) Lubimy korzystać z paczomatów, ponieważ,są żółte jak Kurczaki i paczkomat do Nas mówi i jest blisko domu.Nie trzeba czekać na listonosza.A dostarczane przesyłki są w idealnym stanie.Pewnie gdybym próbowała sama siebie wysłać skorzystałabym z Paczkomatu bo wiem ze dotarła bym szybko i bezpiecznie, ale czy zmieściła bym się do skrytki?

8657
Paczkomaty zrewolucjonizowały formę zakupów przez internet. Klient jest teraz niezależny od kuriera i godzin otwarcia sklepu... a ja lubię być niezależny. Dodatkowo łatwiej kupuje się prezenty dla domowników. Zawsze stresowałem się, że przyniosą paczkę, kiedy będzie w domu osoba, której zamówiłem upominek. Teraz jestem pewien, że wszystko będzie odpakowane dopiero pod choinką. Mniej stresu, więcej swobody.

0293
Paczkomatów cały kraj, tuż pod nosem to jest RAJ!

1424
- bo są rewolucją
- bo paczka czeka na mnie a nie ja na nią
- bo cenię swój czas
- bo jest godzina 22:30, a ja mogłem odebrać paczkę
- bo "kolejka" przy paczkomacie oznacza 1 osobę odbierającą przedmiot (więcej nie spotkałem)
- bo mój odbiór paczki trwał 42 sek.
- bo od momentu otrzymania wiadomości o paczce do powrotu z paczką do domu minęło 29 minut (i tak długo, bo zwlekałem z wyjściem :P )
- bo są tanie -bo się na nich nie przejechałem
- bo czekać to mogę na Narzeczoną a nie na paczkę :)

2509
Ciągnie mnie do żółtego :)

3895
Lubię korzystać z Paczkomatów, bo bardzo fajnie obsługuję się automat. Nagle otwiera się jedna ze skrzynek, a ja mogę odebrać swój skarb. Przy okazji bardzo miły Pan z Paczkomatu podaję mi instrukcje.

7017
Są mniej zrzędliwe niż obsługa poczty, nie zaczepiają mnie w kolejce, nie mają dlugopisu na sznurku, który plami palce, nie wymagają żeby pamiętać o dokumentach tożsamości i kwitku, nie wściubiają nosa w etykietę "a skąd to teraz paczuszka przyszła?", krótko mówiąc łatwo i przyjemnie.

4354
Paczkomaty są dla mnie meeega pomocnym rozwiązaniem:) Bez problemu w każdej chwili mogę odebrać paczuszkę, o której nie każdy powinien wiedzieć...

2233
Oszczędzają mi czas i nie muszę już irytować się pocztową kolejką smutnych ludzi..."A może kupi Pan jeszcze gazetkę?"...tego też mi oszczędza...

2050
Lubię korzystać z Paczkomatów ponieważ to taka poczta XXI wieku. Bez pośredników czyli listonosza i kuriera można nadać i odebrać przesyłkę. Najbardziej cieszy mnie to, że jest usytuowany koło sklepu w którym robię zakupy, a odbioru paczki mogę dokonać w dowolnym czasie przy okazji buszowania po sklepie. Nie czekam, nie stresuje się , nie wyglądam przez okna prostu jadę i ją odbieram . W tak zabieganym świecie to najlepsze rozwiązanie.

Z QR-kodem jest jeszcze szybciej


Paczkomaty ® InPost zapewniają możliwość odbioru przesyłki 24/7 bez zbędnych formalności i stania w kolejkach. 

Gdy przesyłka trafi do Paczkomatu, informujemy Was o tym sms-em oraz e-mailem, w których dostajecie kod odbioru paczki. Po przyjściu do Paczkomatu wystarczy, że podacie numer telefonu powiązany z przesyłką oraz kod odbioru, aby otworzyć odpowiednią skrytkę, w której znajduje się Wasz skarb. Czynność ta zajmuje zazwyczaj około 20 sekund, choć jak pokazaliście w jednym z naszych konkursów, są też tacy, którzy robią to w kilkanaście sekund.



Obecnie coraz to więcej Paczkomatów wyposażonych jest w czytnik kodów QR. Czytnik ten znajduje się pod ekranem na głównym panelu i oznaczony jest żółto-czarnym symbolem oka. QR-kod możecie wydrukować lub po prostu zeskanować go poprzez ekran Waszego telefonu.

PAMIĘTAJCIE, że czytnik działa gdy kod skanowany jest z odległości ok. 20 cm.
Niektórzy z Was chwalili się na naszym fanpagu, że dzięki QR-kodom odbieracie przesyłki nawet w 2 sekundy! Jeśli zatem w wiadomościach sms oraz e-mail informujących o dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu znajduje się link do QR kodu polecamy Wam, aby odbierać przesyłki właśnie w ten sposób.

Gdybyście mieli trudności z wygenerowaniem QR kodu poprzez link, który do Was dotarł, możecie to także zrobić samemu wpisując poniższy adres w wyszukiwarkę internetową:

www.twoj.inpost.pl/YYYYYYYYY/code/XXXXXX

Gdzie w miejscu Y należy wpisać swój numer telefonu, natomiast w miejscu X należy wpisać kod odbioru.


Komunikat w sprawie problemów w działaniu aplikacji Manager Paczek.


03.12.2014, 16:16.
Informujemy o przejściowych problemach w działaniu aplikacji Manager Paczek. W związku z niestabilnością aplikacji, część e-sklepów i Sprzedawców Allegro może mieć problemy z przygotowaniem dla Państwa przesyłek zakupionych produktów. W niektórych przypadkach jest to chwilowo niemożliwe.

W tym momencie zespół informatyków Paczkomaty InPost pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Bardzo prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Prosimy również o nie wystawianie negatywnych komentarzy Sprzedawcom Allegro. Opóźnienia w wysyłkach nie są w najmniejszym stopniu ich winą.
Za zaistniałą sytuację najmocniej przepraszamy!

Zespół Paczkomaty InPost


Z Allegro InPost wystawienie oferty jest niższe o 50%!


W listopadzie Allegro i InPost zawarły porozumienie o strategicznej współpracy w ramach dostaw produktów zamawianych online. Jest to prawdziwa rewolucja w e-commerce, która zmienia Polski rynek sklepów internetowych zarówno od strony sprzedających jak i konsumentów. Dzisiaj ruszyła akcja promocyjna zorganizowana przez Grupę Allegro Sp. z o.o., dzięki której jako sprzedający możecie sporo zaoszczędzić.





Od 2 do 8 grudnia otrzymacie 50% zniżki na wystawienie oferty, w której udostępnicie formę dostawy Allegro Paczkomaty InPost lub Allegro Polecone InPost. Aby dowiedzieć się więcej na temat tej formy dostawy wejdźcie na naszą stronę. Ważne jest, że każdy Sprzedający na Allegro może wybrać tą opcję bez zbędnych formalności i dodatkowych opłat.


Promocja, którą Wam przedstawiamy, przeznaczona jest dla zarejestrowanych Użytkowników Allegro.pl z pełną aktywacją konta i dotyczy wszystkich kategorii oprócz ogłoszeniowych, czyli: Nieruchomości, Wakacje, Usługi, Samochody, Maszyny rolnicze, Motocykle, Inne pojazdy i łodzie, Przyczepy, naczepy, Wózki widłowe, Maszyny budowlane, Zwierzęta żywe.


Pamiętajcie, że zniżka nie dotyczy:
  • opcji promowania,
  • wystawiania na 14 dni,
  • oraz płatnych opcji dodatkowych.


Wszystkie szczegóły promocji znajdziecie w regulaminie akcji.

Nie zwlekajcie i jak najszybciej wystawcie oferty za 50% z Allegro InPost!

Ważny komunikat!


Aktualizacja 03.12.2014 10:35

Zostaliśmy poinformowani o ty, że problemy z importem danych z Allegro zostały rozwiązane. Na chwilę obecną dane są już zwracane, a zaległości są sukcesywnie nadrabiane.

Allegro opublikowało na ten temat oficjalny komunikat na stronie:
http://allegro.pl/webapi/news.php#news_100452


***


Aktualizacja 02.12.2014 13:57:

Problemy z importem danych z Allegro są wynikiem awarii z WebAPI leżącej po stronie tej firmy. Wszelkich szczegółów na ten temat można się dowiedzieć ze strony:

Zostaliśmy poinformowani, że wszystkie transakcje będą dostępne do importu późnym wieczorem.


***


Szanowni Klienci, 

informujemy o problemach z importem danych z Allegro do Managera Paczek. Problem jest zdiagnozowany i obecnie trwają prace nad jego usunięciem. O jego rozwiązaniu poinformujemy Was w aktualizacji tego postu. 

Przepraszamy za utrudnienia



Paczkomaty ® InPost wspierają Dzień Darmowej Dostawy



2 grudnia 2014 roku w Polsce organizowany jest po raz piąty Dzień Darmowej Dostawy (DDD). Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. 



Organizatorem akcji jest serwis eKomercyjnie.pl, który wzoruje się na amerykańskiej akcji Free Shipping Day. Jak pokazują statystyki z roku na rok w akcję angażuje się co raz więcej e-sklepów oraz osób zainteresowanych taką promocją.

W czasie Dnia Darmowej Dostawy, w godzinach od 00:01 do 23:59, wszystkie sklepy uczestniczące w akcji oferują swoim klientom darmową dostawę zamówień. Bez względu na ich wartość i sposób płatności.

W tym roku partnerem PREMIUM DDD są Paczkomaty ® InPost. W całej Polsce jest już ponad 1100 Paczkomatów, a każdy z nich działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki nam przesyłkę odbierzecie szybko i wygodnie, o najdogodniejszej dla Was porze dnia (lub nocy). Przekonało się już o tym 2,5 mln użytkowników.

 W tym roku do akcji przyłączyło się aż 2550 sklepów! Tym sposobem pobity został ubiegłoroczny rekord. W 2013 roku w Dniu Darmowej Dostawy wzięło udział 2450 sklepów. Najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,4%), „Uroda i zdrowie” (12,4%), „Odzież, dodatki” (12,3%), „Dla dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,7%).


Więcej o sklepach biorących udział w akcji na stronie: www.dziendarmowejdostawy.pl

Krzysztof Bartnik, pomysłodawca i organizator akcji, tak podsumowuje DDD2103: „To było prawdziwe święto internetowych zakupów. Rekordziści składali po kilkanaście zamówień, co pozwoliło im zaoszczędzić na gwiazdkowych zakupach nawet do 200 zł. Sklepy mogły natomiast promować swoją markę i wykorzystać ten dzień, aby pozyskać nowych lojalnych klientów. Co ważne – akcja DDD połączyła branżę e-commerce, czyli sklepy i firmy działające na rzecz handlu internetowego.”

Stawiamy nowe Paczkomaty!


Chcemy mieć pewność, że "Kolejka" i "Zajęta skrytka" to zjawiska, które użytkownicy Paczkomatów InPost znają tylko z legend. Dlatego w trosce o Wasz komfort w pobliżu najpopularniejszych Paczkomatów od kilku miesięcy dostawiamy nowe urządzenia. 

Sprawdź, czy w Twojej okolicy pojawił się nowy Paczkomat!
Nowe maszyny dostawione zostały w pobliżu Paczkomatów InPost, które cieszą się największą popularnością wśród naszych klientów. Do dnia dzisiejszego jest ich aż 34, jednakże ta liczba będzie systematycznie rosła. Chcemy bowiem zapobiec grudniowemu przepełnieniu maszyn, kiedy wiele osób kupuje prezenty w e-sklepach i chce, aby przesyłki dotarły na czas. 

Sprawdźcie dokładną lokalizację nowych Paczkomatów, do których możecie zamówić swoje internetowe zakupy na stronie nowe.paczkomaty.pl

W Polsce sieć Paczkomatów liczy już ponad 1100 maszyn, które postawione są w 260 miastach. Jeśli chcecie aby i w Waszej miejscowości pojawił się Paczkomat, koniecznie zgłoście to poprzez stronę bliskociebie.paczkomaty.pl.


Allegro i InPost wprowadzają tanie dostawy: Paczkomaty za 7,99 zł, przesyłki polecone za 3,94 zł i darmowe zwroty


O takich wydarzeniach pisze się zazwyczaj: “rewolucja”, “przełom”, “punkt zwrotny”. Jednak określeniem najlepiej opisującym to, co nastąpiło dzisiaj w polskim e-commerce, jest angielskie game changer - czyli zdarzenie, które całkowicie zmienia sposób, w jaki funkcjonuje rynek. Strategiczne porozumienie InPost i Allegro wpłynie zarówno na działania sprzedawców, konkurencyjnych firm kurierskich, jak i przede wszystkim konsumentów, którzy będą kupować taniej i zwracać nietrafione zakupy zupełnie za darmo!

Tanio, szybko, wygodnie - już nie musisz wybierać tylko dwóch z trzech

Nowe formy dostawy na Allegro.
Dwie formy dostawy, jakie już od 7 listopada zaczną pojawiać się na Allegro, będą niezwykle atrakcyjne cenowo. Dostawa Allegro Paczkomaty InPost do jednej z 1100 maszyn w całej Polsce nie przekroczy ceny 7,99 zł za przesyłkę, natomiast przesyłka Allegro Polecone InPost nie będzie droższa niż 3,94 zł za dostarczenie pod adres Kupującego. Oczywiście Sprzedawcy będą mogli oferować na swoich aukcjach niższe ceny lub darmowe dostawy, które - wg badań rynku - podnoszą konwersję aż o 25%, jeśli są zestawione z przesyłką kurierską za średnią cenę 15 zł.

Terminy dostaw, tradycyjnie już w przypadku Paczkomatów, nie przekroczą czasu D+1 (gdzie D to dzień nadania Paczki), natomiast przesyłki polecone będą dostarczane w czasie D+3. Doręczyciel InPost ma obowiązek podjęcia dwukrotnej próby doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Ma też dodatkową motywację w postaci wyższego wynagrodzenia za przesyłki dostarczane bez awizacji. Jeśli jednak zostawi awizo, Klient będzie mógł odebrać przesyłkę w jednym z 8300 punktów InPost.

Darmowe zwroty - to one są najważniejsze

Kłopotliwy i kosztowny zwrot nietrafionych zakupów był do tej zmorą klientów e-sklepów i barierą dla rozwoju polskiego e-commerce. Nowe dostawy na Allegro eliminują ten problem, ponieważ zwrot produktów wysłanych przez Allegro Paczkomaty InPost i Allegro Polecone InPost będzie całkowicie bezpłatny! Wystarczy pobrać kod odbioru (dostępny w odpowiedniej zakładce Allegro) i zanieść produkt do Paczkomatu albo jednego z 1200 Punktów Obsługi Klienta (w przypadku listu).

Bez zbędnych formalności

Dodanie nowych opcji dostawy do aukcji jest bardzo proste. Możliwość wskazania Allegro Paczkomaty InPost i Allegro Polecony InPost jako sposobu wysyłki pojawia się już na etapie wystawiania aukcji. Aby przygotować i nadać przesyłkę, trzeba zalogować się do Managera Paczek poprzez podanie swoich danych z Allegro i postępować zgodnie ze wskazówkami. W razie wątpliwości warto zajrzeć do sekcji Q&A na stronie paczkomaty.pl/AllegroInPost.

Przełom nastąpił… i co dalej?

Sami jesteśmy ciekawi:) Padły bowiem najważniejsze bariery, z jakimi przez ostatnie lata mierzyli się sprzedawcy i klienci w polskim e-commerce: wysokie koszty dostawy oraz drogie i uciążliwe zwroty. Rynek dynamicznie rośnie, a wraz z nim ewoluuje oferta najważniejszych graczy. Pewne jest tylko jedno: korzyść konsumenta, który nie musi już wybierać między “tanio”, “szybko” i “wygodnie”, bo od 7 listopada dostaje wszystkie trzy opcje w pakiecie od InPost i Allegro. Zapraszamy na zakupy! 

Więcej informacji: paczkomaty.pl/AllegroInPost

Komentarz Prezesa Rafała Brzoski odnośnie wypowiedzi T. Pękały z UPS


Cieszy nas, że najwięksi światowi giganci chcą powielać rozwiązania, które z powodzeniem wdrażamy na świecie od lat, jednak przed uruchomieniem nowej usługi, warto dokładnie zapoznać się z  produktem konkurencji.

Paczkomaty® InPost sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych. Gdyby sprzęt elektroniczny i kosmetyki ulegały uszkodzeniom w naszych maszynach, z usług InPost nie korzystałyby tak uznane firmy jak Samsung, Komputronik, Yves Rocher czy Avon, a wskaźnik pozytywnych opinii klientów w badaniach opineo.pl nie osiągnąłby poziomu 93% - o 3% wyższego niż drugi w kolejności UPS.

Nie jest też prawdą, że Paczkomaty® nie obsługują płatności za pobraniem. W związku z wprowadzeniem obsługi płatności zbliżeniowych we wszystkich 1100  maszynach w Polsce, uruchamiamy właśnie specjalną promocję dla e-sklepów: 0 zł prowizji do 15 listopada br.

Przedstawiciel UPS za największą wadę Paczkomatów® InPost uznał gabaryt przesyłek. Tymczasem z naszych analiz wynika, że trzy gabaryty, które proponujemy klientom, są najbardziej pożądane przez kupujących, a dodatkowym atutem ich zróżnicowania jest możliwość obniżenia cen za przesyłkę, które i tak są o kilka złotych niższe niż opłata za dostawę tradycyjnym kurierem.

Rafał Brzoska
Prezes Grupy Kapitałowej
Integer.pl S.A.

Płatności za pobraniem: 0 zł prowizji


paczkomaty bez prowizji

Od 1 października 2014 wszystkie Paczkomaty posiadają akceptatory kart płatniczych!

Z tej okazji, dla wszystkich e-sklepów współpracujących (i współpracę zaczynających), przygotowaliśmy ofertę specjalną:

0 zł prowizji! Nie naliczamy prowizji od płatności za pobraniem  realizowanych w Paczkomatach.

Promocja trwa od 15 października do 15 listopada 2014 i dotyczy płatności do kwoty 299 zł.

Pozwól swoim klientom wybierać tę opcję płatności. To nic nie kosztuje, a przekonasz się, że wzrośnie ich zadowolenie i lojalność wobec Twojego e-Sklepu! Przekonaj się, że to się opłaca!


Masz pytania? Skontaktuj się ze swoim opiekunem z Działu Sprzedaży lub skontaktuj się przez paczkomaty.pl/pobrania.

Paczkomaty InPost eksperymentują z dronami




Jak może wyglądać dostarczanie paczek pocztowych w niedalekiej przyszłości? 

O tym przekonali się uczestnicy Parady Robotów 17 i 18 maja 2014 r. w Krakowie. Podczas wspólnego pokazu Paczkomatów InPost oraz reprezentantów politechnik Śląskiej i Białostockiej zaprezentowano dostarczenie przesyłki do Paczkomatu za pomocą dronów, czyli bezzałogowych maszyn latających oraz robota - łazika Hyperion2.

Jak działa Paczkomat InPost?




Rafał Brzoska Prezes InPost opowiada jak działa Paczkomat InPost