Komentarz Prezesa Rafała Brzoski odnośnie wypowiedzi T. Pękały z UPS


Cieszy nas, że najwięksi światowi giganci chcą powielać rozwiązania, które z powodzeniem wdrażamy na świecie od lat, jednak przed uruchomieniem nowej usługi, warto dokładnie zapoznać się z  produktem konkurencji.

Paczkomaty® InPost sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych. Gdyby sprzęt elektroniczny i kosmetyki ulegały uszkodzeniom w naszych maszynach, z usług InPost nie korzystałyby tak uznane firmy jak Samsung, Komputronik, Yves Rocher czy Avon, a wskaźnik pozytywnych opinii klientów w badaniach opineo.pl nie osiągnąłby poziomu 93% - o 3% wyższego niż drugi w kolejności UPS.

Nie jest też prawdą, że Paczkomaty® nie obsługują płatności za pobraniem. W związku z wprowadzeniem obsługi płatności zbliżeniowych we wszystkich 1100  maszynach w Polsce, uruchamiamy właśnie specjalną promocję dla e-sklepów: 0 zł prowizji do 15 listopada br.

Przedstawiciel UPS za największą wadę Paczkomatów® InPost uznał gabaryt przesyłek. Tymczasem z naszych analiz wynika, że trzy gabaryty, które proponujemy klientom, są najbardziej pożądane przez kupujących, a dodatkowym atutem ich zróżnicowania jest możliwość obniżenia cen za przesyłkę, które i tak są o kilka złotych niższe niż opłata za dostawę tradycyjnym kurierem.

Rafał Brzoska
Prezes Grupy Kapitałowej
Integer.pl S.A.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że jest Pan dumny ze swoich rozwiązań. Sugerowałbym jednak trochę więcej pokory. Próba kontaktu z Pańską infolinią to 70 minut bezskutecznego oczekiwania na połączenie. Aplikacja do szybkiego kontaktu, nie przyspieszyła go - po 10 godzinach nadal nikt się nie skontaktował... Oczekiwanie na kontakt z przedstawicielem handlowym trwa już wieki. Zatem Panie Rafale Brzoska - trochę więcej pokory i sprawdzenia, jak funkcjonuje komunikacja w Pańskiej Firmie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, niestety tak i w ciągu roku oprócz wzrostu cen nic się nie zmieniło. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Na maile również odpowiedzi przychodzą ze sporym opóźnieniem. Natomiast wciąż zastanawiam się, co się dzieje z kosmetykami w paczkomatach w lecie, gdy temperatura na zewnątrz przekracza 30 stopni i w zimie, kiedy drzwiczki paczkomatu potrafią przymarznąć...? Maszyny są ogrzewane w zimie i klimatyzowane w lecie? Nigdzie nie znalazłem takiej informacji. Paczki też ulegają uszkodzeniom, co jak co ale UPS dba o przesyłki i nigdy nie dochodzą pogniecione lub wręcz zdewastowane a w InPost się to zdarza...

    OdpowiedzUsuń