Robisz zakupy on-line? Wybierz Paczkomat a otrzymasz niespodziankę!




Mamy dla Was wyjątkową promocję. Jeszcze do końca lutego przy okazji robienia zakupów on-line przy wyborze Paczkomatów możesz zyskać audiobooka. 

Wspólnie z Audioteka.pl nagradzamy najszybszych. Ci, którzy odbiorą swoje paczki w wyznaczonym czasie, otrzymają od nas kod na darmowego audiobooka. Do wyboru trzy arcyciekawe pozycje: "Steve Jobs", "Ziarno prawdy" albo "Grand".

Zasady są bardzo proste. Otrzymasz od nas SMS i/lub e-mail o możliwości odbioru paczki z Paczkomatu wraz z linkiem do akcji promocyjnej. Jeśli będziesz szybki i odbierzesz przesyłkę w ciągu 4 godzin, otrzymasz kod promocyjny i będzie mógł delektować się lekturą w wersji cyfrowej. 

Szczegóły promocji oraz regulamin akcji znajdziecie tutaj: zyskaj-audiobooka 

I pamiętajcie:  KTO SZYBKO ODBIERA, TEN ZGARNIA AUDIOBOOKI!

10 komentarzy:

  1. Odebrałam paczkę w ciągu godziny, ale nie mogę skorzystać z promocji gdyż nie dostałam z Impostu kodu paczki, a jedynie kod odbioru z paczkomatu. Zwykle dostawałam sms'a informującego mnie, że paczka jest w drodze do paczkomatu, ale tym razem tak się nie stało. Może to taka polityka, aby coś dać a praktycznie nie dać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Zgłoś się do nas na Facebooku, podając numer paczki. Jeśli nie otrzymałaś kodu z naszej winy, z pewnością przekażemy Ci go w wiadomości prywatnej.

      Usuń
  2. beznadziejna funkcjonalność strony, tysiące pierdół nikomu do niczego nie potrzebnych, a zwykło zaciąganie z allegro nie działa, zapłaciłem 5 zł wiecej za paczke byle tylko nie musieć sie więcej z tym babrać, więcej z Was nie skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://blog.inpost.pl/2016/01/co-wolisz-iphone-5s-czy-samsung-galaxy.html?_ga=1.1378553.918366781.1443089017

    Odpiszcie lepiej na reklamacje związane z waszymi kontrowersyjnymi decyzjami. Dlaczego ja i drugi nie otrzymaliśmy do tej pory odpowiedzi na reklamacje? Wiecie, że brak odpowiedzi to łamanie prawa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Odpisaliśmy odpowiedzieliśmy na obydwie reklamacje - jedna z nich nie zawierała adresu e-mail (którego podanie było wymagane do złożenia reklamacji). Jeśli zatem mamy przekazać Ci odpowiedź, napisz do nas na adres socialmedia@inpost.pl

      Usuń
  4. Sprawdzałem wielokrotnie czy moja reklamacja zawiera wszelkie niezbędne dane, a mimo to nie otrzymałem odpowiedzi. Wyegzekwowana zostanie w inny sposób. To w Waszym interesie było dostarczyć ją zainteresowanemu na czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. 441219068659223014103655 przesyłka nadana 4 marca na Ślasku do dziś nie dotarła do mnie reklamacji nie moge złożyć bo nie znam danych nadawcy a w infolini od godziny słysze muzyczkę - nikt nie odbiera
    wygląda na to ,ze firma nie jest godna zaufania jeżeli 9 dni trwa dostarczenie przesyłki

    OdpowiedzUsuń
  6. a przesyłka jest w miejscu gdzie została nadana

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam podobnie.List polecony idzie już 6 dzień.Zero odpowiedzi na zapytanie mailem.Telefonem słuchanie muzyki zabiera cały stan doładowania.Burdel totalny.
    445460069631636014202494
    Nie mam zdrowia już jak z tym bałaganem sobie .poradzić.?
    Raz list ma doręczyciel a na następny dzień jest ten list w drodze do paczkomatu...

    OdpowiedzUsuń
  8. in post to najgorsza firma dostarczająca paczki
    nadanie 9.03.2016 dziś 15.03 jeszcze jej niema więcej nie skorzystam!!!!!

    OdpowiedzUsuń