Dynamiczne Przekierowanie: Teraz Ty przejmujesz kontrolę nad Paczuchą



W grudzień wkraczamy dynamicznie. Wszystko za sprawą jednego udoskonalenia dzięki któremu korzystanie z Paczkomatów będzie dla Ciebie jeszcze wygodniejsze. Chcesz wiedzieć, co wymyśliliśmy?


Postanowiliśmy przekazać Ci kontrolę nad paczką w sytuacjach, gdy:

  • Twoja paczka jest w drodze, a wybrany przez Ciebie Paczkomat cieszy się wyjątkową popularnością wśród innych użytkowników. 
  • Twoja paczka dotarła do Paczkomatu i zabrakło dla niej miejsca w maszynie.
Takie sytuacje potrafią pokrzyżować plany, prawda? My mówimy: “Nigdy więcej!” i udostępniamy Ci bezpłatną opcję przekierowanie do punktów odbioru w sieci sklepów Małpka Express oraz punktów InPost.

To nie koniec świątecznych niespodzianek -  o kolejnych przeczytasz w następnych wpisach.

143 komentarze:

  1. Ciężko pracujecie na przyspieszeniem?
    A kiedy przestaniecie wydłużać odbiór paczki tym irytującym pytaniem o dołączenie do klubu Paczuchy?
    Kolejka stoi za plecami, a człowiek może tylko patrzeć jak na ekranie licznik odlicza kolejne sekundy zanim pozwoli przejść dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadziałało, irytujące pytanie zniknęło. Dziękuję.
      Jest teraz "przetwarzanie danych", lecz trwa ono znacznie krócej.

      Usuń
    2. Witam czy można odebrać samemu paczke w oddziale inpost?

      Usuń
    3. Przekierowanie paczki raczej nie jest opcją na przyspieszenie jej otrzymania. To kolejne utrudnienie... podajecie tyle form kontaktu ze sobą, a przez żadną z nich nie można się z Wami skontaktować, żenada!

      Usuń
    4. Przekierowanie paczki wgl. nie jest opcją na przyśpieszenie!! Przekierowałam paczkę od razu gdy dostałam wiadomość, że paczkomat może być zapełniony.Więc teraz czekam na paczkę od tygodnia i dalej nic. A kontakt z inpost jest kpiną!! Nie odpisują na e-mail, ani nie odbierają telefonu. Pierwszy i ostatni raz wybrałam tego przewoźnika !

      Usuń
  2. Moja paczka o numerze 695070337640160034608605 ugrzęzla 3 dni temu w Sosnowcu. Mam tam towar dla Klientów. Nie mam go w firmie, wobrec tego nie handluję. Nikt mi nie chce pomoc, nikt nigdzie nie odbiera telefonu. Ja osobiście wysyłam kilkaset paczek miesięcznie z mojej firmy a teraz jestem totalnie olewany. InPost - nie, już dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że i tak ma Pan szczęście ,bo paczucha dotarła, ja czekam od 02.12.2016 inic. Nie chcę już używać niecenzuralnych słów określając obsługę.

      Usuń
    2. Niezadowolonym(używając lekkiego określenia;) przypominam, że zgonie z regulaminem można zarządać zwrotu opłaty za przesyłkę paczkomatową:

      Regulamin świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.

      "ODBIÓR PRZESYŁKI
      § 9
      1. Operator deklaruje dostarczanie Przesyłek Paczkomatowych do Paczkomatów (ewentualnie do Wirtualnych Paczkomatów, do POP lub do Odbiorcy, jeżeli taka opcja była Nadawcy dostępna) w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia nadania Przesyłki Paczkomatowej z uwzględnieniem zapisów § 7 pkt 13 dotyczących ustalania dnia nadania.
      W przypadku niedotrzymania terminu dostarczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim Operator, na żądanie Nadawcy, zwraca połowę opłaty za usługę na konto Użytkownika w MP lub pomniejsza kwotę faktury o połowę wysokości opłaty podstawowej za taką usługę."

      I jest to najłagodniejsza forma rekompensaty za opóźnienie przesyłki.

      Mimo wszystko pozdrawiam,

      Usuń
  3. Niestety to tak dobrze nie działa. Dostałem maila, że brak miejsca w paczkomacie i że mogę przekierować paczkę, jednak po kliknięciu otrzymałem komunikat:
    "PRZEKIEROWANIE NIEDOSTĘPNE
    Upłynął czas przekierowania Twojej przesyłki.
    Kurier dostarczy paczkę na adres wskazany przy zamówieniu."

    Chętnie odebrałbym paczkę w innym miejscu jednak teraz pewnie znów będę czekał kilka dni. Usługa przekierowania jest źle przemyślana, powinna być możliwość wybrania miejsca alternatywnego dla paczkomatu już w momencie wybierania takiej opcji dostawy co znacznie przyśpieszyłoby odbieranie przesyłek i ogranicznie frustracji i bezradności osób oczekujących na swoje paczuchy. A tak pewnie znów dpstanę komunikat, że brak miejsca! i nie zdąże przkierować paczki, jakby nie można było wybrać alternatywnego punktu odbioru wcześniej lub po pierwszym nieudanym dostarczeniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, przekierowanie też nie gwarantuje szybkiego odbioru paczki. Ja przekierowałam swoją paczkę (mam potwierdzenie itd.) ponad 3 dni temu. Telefonów nikt nie odbiera, na maile nie odpisuje, jak dla mnie to będzie koniec, bo w paczce jest prezent urodzinowy...

      Usuń
  4. Gratuluję ! Spier..liście Mikołaja mojej córce koncertowo. Sam bym tego lepiej nie zrobił. Wieźć paczkę od 2 grudnia i nie dowieźć do Mikołaja, to jakaś kpina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trzeba wcześniej myśleć o prezentach dla dzieci? są przecież wszędzie ostrzeżenia, że w grudniu okres zakupowy jest wzmożony i mogą być opóźnienia. Sam pan Spier....lił Mikołaja swojej córce ;] pozdrawiam

      Usuń
    2. Planując zakup zapoznałem się z informacją sprzedawcy: "Zamów teraz, jutro otrzymasz przesyłkę". Gratuluję współpracy z Inpostem. Sprzedawca nadał przesyłke następnego dnia po zakupie. Do dzisiaj nie dotarła. Jeśli dotrze jutro to będzie tydzień od zakupu. Może trzeba wcześniej pomyśleć, że co roku są wzmożone zakupy w tym samym okresie i można więcej przewieźć i więcej zarobić. Może lepiej zrzucić winę na Klienta , bo przecieź on tu jest najmniej ważny. Absolutny brak profesjonalizmu w obsłudze i taki sam w kontakcie z Klientem. Mam nadzieję, że naturalne prawa rynku wyeliminują takiego usługodawcę, który winę za swoje braki w organizacji przerzuca na Klienta. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Komedii ciąg dalszy. Kurier dotarł wczoraj po tygodniu oczekiwania i zastał zapełniony paczkomat. Przekierowanie jest i owszem, ale do dzisiaj brak przesyłki w nowym miejscu. Kolejne dwa dni w plecy. Brawo Inpost !

      Usuń
    4. "Zamów teraz, jutro otrzymasz przesyłkę" A na płocie było napisane "Du.a", więc pogłaskał, a teraz ma pretensje, ze drzazga w łapę wlazła. Sam pan sobie winien. Takie zakupy, w okresie przedświątecznym, planuje się z dużym wyprzedzeniem.

      Usuń
    5. Może półrocznym? Nikt tutaj nie czepia się, że paczka nie dotarła w ciągu kilku godzin, tylko kilku DNI. Moją paczkę przekierowałam ponad 3 dni temu. Kontaktu od Inpost brak,dodzwonić się nie sposób (po ponad 30min.czekania dałam spokój), na maile też nie odpowiadają i to też pewnie wina klienta? Bo mógł zadzwonić miesiąc temu, wtedy ktoś by odebrał, bo jeszcze sezonu nie było... Potwierdzam, brawo Inpost! Przecież to nie Klient płaci

      Usuń
  5. no w końcu jakieś rozwiązanie dogodne dla Klienta, ostatnio musiałam jechać po przesyłkę na drugi koniec miasta, autobusem w efekcie doliczając bilet zapłaciłam więcej niż za kuriera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej odebrała Pani paczkę. Pomysł dobry, ale wykonanie beznadziejne

      Usuń
    2. Ale przynajmniej odebrała Pani paczkę. Pomysł dobry, ale wykonanie beznadziejne

      Usuń
  6. Dlaczego nie można przekierować paczki do innego (mniej oblężonego) paczkomatu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł świetny, jednak jakby działał, to byłoby znacznie lepiej. Paczka w oddziale, a ja nie mam możliwości przekierowania, ponieważ upłynął na to czas. Może byłoby łatwiej od razu przy dostawie wpisywać punkt do ew. przekierowania i oszczędzić klientom dodatkowej irytacji. Kolejny raz zawodzicie, pewnie będę czekać na paczkę 3 dni, jak ostatnio, brawo Inpost.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po godzinnym czekaniu na infolinii odezwał się Pan konsultant, ale nie raczył nawet poczekać na to co mam do powiedzenia i się rozłączył! Czy tak ma wyglądać obsługa klienta? Nigdy więcej nie skorzystam z Waszych usług!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy wy właśnie macie zamiar zrobić spektakularne zniknięcie z rynku w starym dobrym stylu Amber Gold? Infolinia jest martwa, na FB za to świetnie działa cenzura, od kilku dni tysiące wyciętych komentarzy i zablokowanych KLIENTÓW! Od których wzięliście pieniądze, ale niewywiązujecie się z zamówionej i opłaconej usługi. Moja przesyłka od piątku miała pokonać niesamowity odcinek Warszawa Centrum - Saska Kępa i gdzieś wsiąkneła, nie wiadomo gdzie. Jest to podwójne świństwo, bo nie tylko zawiedliście odbiorców, ale działacie na szkodę nadawców, rzetelnych sklepów i firm, których wiarygodność cierpi przez wasz kompletny upadek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego z kurierem nie można się zwyczajnie skontaktować i odebrać paczkę osobiście???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram pytanie. nasza paczka zaginela.... od wczoraj rana widnieje jako w trakcie doreczania do paczkomatu....

      Usuń
    2. i co w takim przypadku? na infolinie nie idzie sie dodzwonic....

      Usuń
    3. Ja czekam na moją paczkę od 07.12.2016.Nie można się dodzwonić, na maile nie odpisują,brak kontaktu. Przekierowanie paczki do Żabki było błędem. Tej której nie przekierowałam to doszła na drugi dzień, a przekierowanej{bo mi się spieszyło} nie ma do dziś. Leci drugi tydzień. Rozumiem trudny czas świąteczny ale braku kontaktu z firmą nie.

      Usuń
  11. Czemu możliwość przekierowania nie przyszła na mail tylko od razu sms że paczka przekierowana do punktu obsługi paczek (czytaj jakiejś firmy)???
    MIAŁY BYĆ PACZKOMATY 24/7 a wyszedł odbiór w sklepie 9-17 pn-pt - to nawet gorzej niż przesyłka kurierska, z kurierem można się umówić a tu zamknięte i koniec. Usługa wykonana niepoprawnie. Szkoda czasu i nerwów na takie usługi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Paczkomat był pełny więc od razu po otrzymaniu wiadomości przekierowałem do Żabki odległej o kilkaset metrów od paczkomatu. Od tego czasu minął już drugi dzień, a o paczce cisza. Nie wiem, kiedy otrzymam przesyłkę i gdzie znajduje się ona obecnie - po przekierowaniu śledzenie paczki przestaje funkcjonować. Gratuluję usługi, reklamowanej słowami "jeśli zależy ci na czasie..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam podobny problem a to hasło to niezła ironia.

      Usuń
    2. moja paczka czeka w punkcie odbioru (freshmarket po przekierowaniu) dostałem kod sms który nie pasuje i nie chcą mi paczki wydać ze strony inpostu cisza a kontakt telefoniczny to żenada

      Usuń
  13. Nie bardzo rozumiem logikę tego "ułatwienia". Mail i sms o możliwości przekierowania otrzymałem o 19:25. O 1:08 przekierowanie nie jest już możliwe, bo upłynął termin i kurier dostarczy paczkę do miejsca wskazanego przy zamówieniu. Kurierzy i centrum dystrybucji pracują po nocach? No super, tylko że:
    - nigdzie nie było napisane ile czasu mam na przekierowanie
    - nie wiem teraz kiedy paczka dojedzie, skoro wybrany paczkomat jest oblegany a przekierować nie można
    Mi się akurat nie pali ale innym, jak widać z wcześniejszych postów, na czasie zależy.

    OdpowiedzUsuń
  14. przekierowałam paczkę, myślałam, że tak będzie rzeczywiście szybciej, ale teraz czekam i czekam nie mam żadnej informacji kiedy zostanie rzeczywiście przekierowana do wybranego punktu i będę mogła ją odebrać....

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też olali. 6 grudnia paczka przekierowana, wczoraj na infolinii dostałam obietnicę od mocno już zestresowanej pani, że ktoś się ze mną skontaktuje jeszcze wczoraj, a dzisiaj będzie paczka i oczywiście cisza. Nie myślałam, że będę chwalić Pocztę Polską, ale wczoraj doszła przesyłka zamówiona w poniedziałek. A Paczkomaty mnie olewają!!I nie ma na nich siły!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja paczka też utknęła po przekierowaniu a na infolinie nie idzie się dodzwonić to jest śmiech co się dzieje w Inpost, ostatni raz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dynamiczna ściema , a kontakt z inpost jest niemożliwy

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi paczke przeslali do Paczkomatu B, zamiast do Paczkomatu A. Niewiadomo czemu. Bez zadnego powiadomienia. Po prostu sms i mail, ze paczka do odbioru w Paczkomacie B. Okeeeeeej, mysle, nie na reke, nie po drodze, ale niech bedzie. Wyslalam kogos z rodziny bo sama jestem chora i nie moge odebrac. Okazuje sie, ze po wpisaniu mojego nr telefon Paczkomat B mowi, ze nie ma paczki dla takiego numeru telefonu. Poslalam rodzine do Paczkomatu A (myslac, moze a nuz widelec, dali do dobrego paczkomatu) - a paczkomat ten ma czarny ekran i nie dziala. To gdzie jest moja paczka i jak ja mam ja odebrac?!???? Na infolonie nie moge sie dodzwonic za cholere, na dwie wiadomosci wyslane przez formularze nie dostaje odpowiedzi, na wiadomosc n FB rowniez. Ile mozna?! Jak odesla mi paczke z Paczkomatu to sie wkurze juz calkowicie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Krótki update: ja właśnie bezskutecznie szukałem paczki (spóźnionej już o tydzień) w 2 okolicznych Żabkach. Sceny dantejskie, wściekli klienci, paczek brak. Jedna z pań z maleńkiej Żabki stwierdziła, że Inpost próbuje traktować je jak wielkie poczty, są zakontraktowane na max. 10 paczek dziennie i od poniedziałku codziennie odsyła kuriera z 18-21 nadprogramowymi paczkami. Wcale się nie dziwię, tam zupełnie nie ma tego gdzie składować. I teraz cymesik: kurierzy otwarcie mówią, że wszystkie paczkomaty i punkty odbioru w WAW są przepełnione i w tej chwili orientacyjny czas opóźnienia wynosi minimum 2-3 tygodnie... W międzyczasie, zapewne od nadmiaru "pozytywnych" komentarzy, Inpost wyłączył na FB funkcję postów na stronę i regularnie blokuje KLIENTÓW oraz kasuje komentarze pod swoją słodko-pierdzącą ściemą. Dla mnie jest to ewidentny sygnał początku końca. Jedyne co mogłoby uratować tę atrapę firmy kurierskiej od losu Almy/OLT Express jest postawienie chociażby TIRów w godzinach 6-24 pod każdym punktem/paczkomatem i wydawanie paczek na bieżąco. Choćby mieli od tego zbankrutować, to i tak jest koniec tej firmy i przynajmniej wyszliby z tego z twarzą.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie podobnie, paczka przekierowana do Żabki z powodu przepełnienia paczkomatu 2 dni temu. Od tamtej pory cisza, nie wiem, gdzie ona jest i kiedy będzie. W Żabce w każdym razie jej nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety podzielam opinie odnośnie zaginionych paczek, zastanawiam się tylko czy InPost nadal podejmuje się nowych przesyłek?????

    OdpowiedzUsuń
  22. 4 dni paczka jedzie 1km od paczkomatu "przeładowanego" do miejsca "dynamicznego przekierowania", 2h czekając na infolinii,próbując zdobycia info przez proponowaną przez automat "alternatywną możliwość kontaktu z konsultantem",pisząc na Messenger,FB i nic, czuje się oszukany i wkurzony a chamstwo i ignorancja tej pseudo firmy jest porażające i o ile jeszcze wcześniej byłem w stanie zrozumieć że święta ,że chaos ,że coś to teraz ,mówiąc dosadnie "gówno mnie to obchodzi", nie polecam ,a więcej odradze wszystkim zainteresowanym korzystanie z waszych usług,bo jak sie coś popsuło to należy o tym poinformować i przeprosić klienta, czas na Pocztę Polską

    OdpowiedzUsuń
  23. Już tydzień temu 02-12-16 odbierałem paczkę od kuriera który stał przy przepełniony poczkomacie. Czyli jak się sprężą to można.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już nie skorzystam z Inpostu nigdy. A szkoda, bo bardzo lubiłam paczkomaty. Ale moja przesyłka idzie już 5 dni i podejrzewam, że nie ma dla niej miejsca w małej Zabce. Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej o tych problemach

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże od wczoraj mam status, że paczka przemieszcza się między oddziałami dokładniej rzecz ujmując to pomiędzy Łodzią a Warszawą. Na piechtę by szybciej doniósł. A tu jest autostrada A2. Mogę się pożegnać ze słodką paczuchą przed weekendem. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UFF dojechała do Warszawy czas operacyjny przejazdu między Łodzią a Warszawą 20 GODZIN !!!. Dzisiaj mamy piątek z oddziału do paczkomatu to w tym tempie pewnie dojdzie we wtorek. Chyba nie zapiszę się do klubu paczuchy.

      Usuń
  26. Proponuje rozpierd....ć jakąś cześć paczkomatu to moze wtedy pojawi sie obsluga ktora bedzie w stanie odpowiedzieć na podstawowe pytania. A czy ktoś w ogóle dodzwonil sie na ich infolinię?

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie jest moja paczka??? Zero kontaktu od 5.12. Ani mail ani telefon ani czat. Nic u was nie działa. Co to w ogóle ma być? Komuna jakaś?

    OdpowiedzUsuń
  28. Szanowny Inposcie! Chyba najwyższy czas zająć oficjalne stanowisko w sprawie falstartu usługi przekierowania paczki, wstrzymać się z promowaniem - za przeproszeniem - bubla logistycznego i wyciągnąć wnioski z powstałego bajzlu. Nie czarujmy się - zły moment na eksperymenty. Na czas świątecznego szczytu trzeba bylo trzymać się sprawdzonych rozwiązań. Kontrakty z freshmarketem czy POPami na 10 paczek? Ekipa od planowania i wdrażania powinna się wstydzić. I żeby nie było - jesteście nowatorscy, usługi kurierskie macie na wysokim poziomie, do samej usługi paczkomatow nie mam zastrzeżeń, pracownicy terenowi zawsze sympatyczni i kompetentni. Także jeszcze raz - czas na oficjalne stanowisko InPoscie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Update: Wczoraj, jakimś cudem, po 43 minutach cmentarnej muzyczki (wreszcie doceniam nielimitowane minuty operatora), odebrała niesamowicie zestresowana konsultantka na krawędzi płaczu. No, 3 dni bezskutecznych prób dodzwonienia się wreszcie zaowocowały! Wiadomo, że pszczoły łapie się na miód, a muchy na... więc byłem bardzo miły. Zgodziła się, że od 7 dni niezmienny status mojej przesyłki jako "Przyjęta w oddziale InPost - WARSZAWA" jest nie do zaakceptowania i karygodny. Zasugerowałem rozwiązanie, że jeżeli tylko pchnie paczkę do kuriera, to ja mogę nawet w 2 minuty stawić się pod ww. Żabką i ją odebrać bezpośrednio od kuriera. Zostało mi obiecane "nadanie sprawie najwyższego priorytetu" i kontakt na telefon oraz dostawa jak najwcześniej w sobotę rano, czyli dziś. Oczywiście, nic takiego nie miało miejsca więc chyba tylko dla sportu przejdę się do tej Żabki pod wieczór, żeby pogadać z Bogu ducha winną panią za kasą i dowiedzieć się jak bardzo ch**owy dzień miała dzięki byciu ponownie zbluzganą przez KLIENTÓW, których inpost olewa. Przypominam, jest to bardzo mała Żabka z umową na max 10 paczek dziennie a nie żadne centrum dystrybucji... Atrapa owego jest na Annopolu, gdzie też nikt nie potrafi znaleźć mojej paczki. Niestety więc, kupię też alkohol i szlugi, bo niby miałem przestać pić i palić dla własnego zdrowia, ale sami rozumiecie, jakiekolwiek kontakty z inpostową wydmuszką januszów biznesu i natychmiast człowieka krew zalewa. 700zł poszło w pi**u, więc tylko pozostaje mieć poczucie humoru przed nieuchronnym ambergoldowym końcem. Prawdziwa afera, coś przeczuwam, wybuchnie pod koniec grudnia/na początku stycznia, gdy zaczną mieć bardzo poważne problemy sklepy-nadawcy korzystające z tego syfu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej rozbawiłeś mnie świetnym komentarzem :) Ja czekam od tygodnia na 4 paczki i jak widzę po blogu i fb, marne szanse żebym je kiedykolwiek zobaczył.

      Usuń
  30. Taka drobna analiza na podstawie obserwacji i śledzenia jednej paczuchy:

    Żabki, Małpki i inne punkty jak widać są tak samo przepełnione jak paczkomaty i nie ma w tym nic dziwnego. Zarówno punkty jak i paczkomaty mają ograniczoną pojemność. Problemem natomiast jest to, że jak ktoś skorzystał z dynamicznego przekierowania to nie tylko sobie opóźnił odbiór przesyłki, ale też jeszcze bardziej przytkał system.
    Pozostawienie paczki bez przekierowania daje adresatowi możliwość jej odbioru od Mobilnego, który stoi przy większości zapchanych paczkomatów. W ten sposób zarówno odbiorca ma paczkę wcześniej, jak też liczba paczek w systemie się zmniejsza.
    Przekierowanie paczki powoduje natomiast następujące konsekwencje:
    - Dodatkowe opóźnienie już na starcie, bo taka paczka obsługiwana jest na końcu. Najpierw trafiają paczki do paczkomatu (o ile jest miejsce), potem rozwożący je kurier stoi pod paczkomatem z pozostałymi (do późnych godzin wieczornych), dopiero na końcu wiezie przekierowane do punktów. A punkty albo są już zamknięte, albo są dalej zapchane i nie może ich zostawić.
    - Wzrastające opóźnienie związane z kolejnym przesyłaniem między oddziałami. Nie wiedzieć czemu, paczka nie pozostawiona w punkcie nie trafiła do oddziału najbliżej, ale do jakiegoś innego. Dzięki czemu złapała kolejne opóźnienie w związku z przesyłaniem między oddziałami. Niby w tym samy mieście, ale oczekiwanie na transport, załadunek, przewóz, rozładunek to kolejna doba.
    - Dodatkowa praca dla kuriera rozwożącego. W czasie, który poświęca na rozwożenie po punktach (a w zasadzie na nieskuteczną próbę rozwiezienia), mógłby pewnie rozdać więcej paczek jako Mobilny.
    - Dodatkowa praca w oddziałach - kilkukrotny załadunek, rozładunek, sortowanie tych samych paczek, które wciąż wracają.
    - Dodatkowa praca w obsłudze klienta. Sfrustrowani klienci piszą, dzwonią, zawracają głowę takimi sprawami jak spóźnione paczki. Wiadomo, że jak zbliżają się święta, to należałoby się liczyć z tym, że paczki się spóźnią. Ale ludzie tego nie rozumieją i zawracają głowę, jeszcze bardziej przeszkadzając w pracy i opóźniając ich dostawę.
    - Przypuszczalnie większa liczba uszkodzonych paczek. Ich ciągłe, wielokrotne przerzucanie po oddziałach i samochodach raczej odbije się na wytrzymałości opakowań i zawartości.
    - Pogarszający się odbiór usług przez klientów. Klient zauważa, że dał się zrobić w balona. Bo przy paczkomacie postałby chwilę w kolejce do Mobilnego i paczkę by odebrał, pewnie nawet w terminie. Jak dał się nabrać na dynamiczne przekierowanie, nie wiadomo, kiedy doczeka się paczki - ile obrotów w systemie będzie musiała jeszcze wykonać.

    Szanowny InPost,
    Należałoby w trybie pilnym ZABLOKOWAĆ dynamiczne przekierowanie kolejnych przesyłek - to raczej prosta sprawa.
    Jeżeli to możliwe, można byłoby umożliwić odbiorcy przywrócenie pierwotnego paczkomatu dla paczek już przekierowanych. Może to pomogłoby odetkać system.

    Szanowni Odbiorcy,
    Prośba o szybkie odbieranie paczek z paczkomatów albo od Mobilnego. Może też nie ma sensu zawracać głowy przewoźnikowi i nękać Bogu ducha winnych ludzi z obsługi klienta, tylko cierpliwie czekać aż się odetka. Wyjaśnianie Waszych pojedynczych paczuszek nie tylko nie przyspiesza, ale raczej spowalnia działanie machiny.

    Pozdrawiam,
    Andrzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieku co ty piszesz? Ci dostarczycielem przesyłek to nie kompetentni i nie zorganizowano pajace. W dodatku do natychmiastowej likwidacji. Mam nadzieję, że odpowiedni urząd zajmie się tym szybko i skutecznie. I wreszcie pracownikom inpost nikt nie będzie przeszkadzać ha,ha,ha.

      Usuń
  31. Nigdy nie skorzystam z inpostu,kurier przywiózł paczkę sześć kilometrów od mojego miejsca zamieszkania mimo że w pobliżu są punkty inpost .A teraz przesyłka opóźniona bo nie ma miejsca w pudle zwanym paczkomatem ,w tym przypadku sami powinni powiadomić gdzie mam odebrać paczkę.Sądząc po komentarzach przekierowania nic nie pomagają.Jeszcze trochę i zażądam zwrotu gotówki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Od 02.12.2016 czekam na paczkę .....i nic. 05.12.2016 została przekazana do umieszczenia w paczkomacie, do dzisiaj ,,szukaj wiatru w polu" :((

    OdpowiedzUsuń

  33. Tutaj wpisz tekst
    Szukaj Pytanie
    "moja paczka została przekazana do umieszczenia w paczkomacie 05.12.2016 do dnia dzisiejszego tj. 11.12.2016 nie otrzymałam paczki. Czy to jest normalna sytuacja? Podaję mój nr paczki 694250337642400014100005"
    Paczka paczkomatowa powinna trafić do Ciebie w ciągu jednego dnia + dzień jej nadania. Upraszczając, można powiedzieć, że deklarujemy dwudniową realizację dostawy. Najczęściej jednak Paczucha idzie szybciej!

    Deklarowane terminy doręczeń dla pozostałych przesyłek:
    - List zwykły d+4,
    - List zwykły ekspresowy d+3,
    - List polecony ekspresowy d+3,
    - Paczka ekspresowa d+2.

    To taka fajna odpowiedź przez automat, jak widać brak powiązania z realiami:((
    Do dzisiej nie otrzymałam przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Update: Ponieważ minęły prawie dwa tygodnie odkąd moja paczka (która miała przebyć iście intergalaktyczną odległość całych 5100 metrów w obrębie jednego miasta, czyli jakieś max 2 godziny na piechotę dla takiego artretycznego staruszka jak ja) nadal kibluje w sortowni, nikt nie odbiera telefonów a wpisy w formularzach są ignorowane, zmuszony byłem zamówić towar ponownie, tym razem za pobraniem i dopłatą kilku złotych w prawdziwej firmie przewozowej. Kilka godzin później kurier XXX (żeby nie było posądzeń o kryptoreklamę) był u mnie, również z dynamicznym przekierowaniem, bo akurat w ostatniej chwili zmieniłem adres dostawy online. Z okazji zbliżających się świąt i nowego roku, InPostowi, parodii firmy, której kompletna popelina i degrengolada kosztowały mnie obecnie ponad 1000zł, serdecznie życzę WSZYSTKIEGO NAJGORSZEGO. Stary a głupi, więc mam jeszcze nadzieję na dostarczenie mojej paczki przez InPost, gdzieś tak około lutego/marca 2017.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie użyłem tylu wulgaryzmów w korespondencji z inpostem - ale jest to monokorespondencja ku pokrzepieniu siebie, bo i tak nikt i taj jej nie czyta. Czekam na paczkę od tygodnia - najpierw nie trafiła do paczkomatu, potem nie trafiła do "dynamicznego punktu odbioru", a dziś czytam informację - no jaką? że po tygodniu od przyjęcia w Warszawie dziś znów została przyjęta w Warszawie. Dodam także że przesyłka została do mnie nadana...w Warszawie. Co to za burdel? Pan Brzoska się przegrzał, akcje lecą na łeb na szyje, a ja godzinami czekam na połączenie w tej zabździałej infolinii. Na pewno nigdy więcej nie skorzystam z usług zasranego inpostu. Niech jeszcze zredukują kolejne 40% pracowników w ramach ratowania gnijącego truchła, które leci codziennie na łeb na szyje na giełdzie. I cytując Tuwima - "całujcie mnie wszyscy w dupę", dość tych upokorzeń.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja czekam na paczkę już tydzień dokladnie bo w poniedziałek 5.12 zamowilam paczke. 8.12 śledząc paczke dowiedzialam sie ze moja paczka jest w oddziale najblizszym. Ucieszyłam sie bo to byl prezent ktory mialam podarowac bliskiej osobie. Dziś jest 12.12 i do tej pory moja paczka krąży od oddzialu do kuriera i tak w kółko. Najpierw pisze ze jest w oddziale a potem ze jest przekazana do wlozenia do paczkomatu i dzis mam sie jej spodziewac. Tak jest od tygodnia. Wcześniej fajnie sprawnie działało. Zamówiłam kolejny raz zeby doszlo do paczkomatu i sprawdzic czy dalej sie opozniaja, jednak nie mozna polegac na inpost. Nigdy wiecej nie skorzystam.z tej uslugi. Moja paczka z Warszawy po 3 dniach szybciej doszla poczta polska niz inpost.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aha, i jeszcze jedno: ja jestem wyrozumiały, i wiem że jesteście tylko ordynarnym, cynicznym przekrętem. Ale patrząc na wpisy na FB, to cała masa rzetelnych, uczciwych sklepów internetowych dzięki waszej ściemie mocno popłynie. W bankructwo, finansowo i prawnie, być może z procesami i odszkodowaniami na lata. Wobec czego, niestety, śmiem twierdzić, że InPost okaże się gorszy od nawet Amber Gold...

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam tak samo jak Katarzyna. Moja paczka krazy po Krakowie po trasie oddział Inpost <-> punkt odbioru. Oczywiscie z Inpostem nie da sie skontaktowac.
    Chyba to bylo moje ostatnie zamowienie do paczkomatu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja paczka juz 5 dzien krąży od oddziału Inpost do punktu odbioru. Raz nawet miała status "odebrana" tylko ja jakos nie widziałem jej nigdy na oczy. Góra 6 miesięcy i Inpost zniknie z rynku.

    OdpowiedzUsuń
  40. Może ktoś wie czemu przy próbie przekierowania paczki do paczkomatu na mapce nie wyświetla się ani jeden paczkomat ani punkt?

    OdpowiedzUsuń
  41. Update: dostałem emailowe odpowiedzi od firmy inpost. Pierwszy, od niejakiego pana Pawła Iskry całkiem przyjemny, z przeprosinami i obietnicą wyjaśnienia skandalicznego opóźnienia w dostawie. Bezskuteczne, wiem, ale jednak minimalnie miło, pana Pawła pozdrawiam, przynajmniej się starał, i tak wyląduje na bruku bez pensji. Oraz drugi, odpowiedź na reklamację, wyjątkowo agresywny, z chamskim tytułem "WEZWANIE do usunięcia braków formalnych" od niejakiej pani Małgorzaty Fedyk. Pani Gosiu, pani jeszcze nie wie, jak podle zostanie pani w styczniu/lutym potraktowana przez ten geszeft... Qrwa mać, to WY mnie wzywacie do "usunięcia braków formalnych"?! Przesyłka od prawie 2 tygodni kiblująca na jakimś Annopolu jest teraz MOJĄ winą?!?! Napiszę wprost, ja się nie bawię w prezenty świąteczne, to są regularnie zamawiane produkty dla działania mojej firmy. Zostałem zmuszony, za całe 7zł więcej, do zamówienia ich ponownie za pośrednictwem PRAWDZIWEJ firmy przewozowej. Były u mnie wczoraj, w poniedziałek, kilka godzin później. Jesteście totalnym dnem, InPost, i życzę wam wszystkiego najgorszego, łącznie ze spektakularnym bankructwem.

    OdpowiedzUsuń
  42. Inpost - banda cwaniaczków i oszustów. Nie wyraziłem zgody na przekierowanie przesyłki i co? samowolnie wysłali na inny punkt odbioru, narazili mnie przez to na duże utrzymanie odbioru. Ta firma pocztowo-kurierska to porażka. Mam nadzieję, że szybko zostanie zlikwidowana. To nie pierwsza wpadka. Infolinia dno. Pytasz dlaczego z niej skorzystałem? Sprzedający na Allegro ustalił darmowy koszt dostawy. Niestety nie napisał, że to inpost. UWAGA JEŻELI NIE CHCESZ PROBLEMU Z PRZESYŁKĄ WYBIERZ KAŻDEGO TYLKO NIE inpost. Banda palantów nie wywiązujących się że swoich obowiązków!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze, że tu weszłam. Przynajmniej sie dowiedzialam, zeby paczki nie przekierować przypadkiem:p po tym co czytam chyba zakoncze zamawianie paczek przez inpost. Ogarnijcie się. Nie dość, ze system nie funkcjonuje to jeszcze PR lezy i kwiczy:p odrobcie lekcje, dzialania kryzysowe i takie tam:p

    OdpowiedzUsuń
  44. Państwo drodzy... ile można czekać na paczkę, która powinna dotrzeć w dwa dni?
    A minęło już 8...

    OdpowiedzUsuń
  45. Kpina nie dali mi przekierować paczki dali mi na jakiś sklep motoryzacyjny a obok i tak mam zabki i to aż 3

    OdpowiedzUsuń
  46. Kpina nie dali mi przekierować paczki dali mi na jakiś sklep motoryzacyjny a obok i tak mam zabki i to aż 3

    OdpowiedzUsuń
  47. Dlaczeog nie otrzymałem SMSa o tym, że paczka już jest, czkeałem na nią, a tak muszę czekać następny dzień pod warukiem, że od wilgoci zawartość się nie uszkodziła

    OdpowiedzUsuń
  48. Tragedia, jak przekierujesz paczkę to możesz o niej zapomnieć!!!!!!!!!! Moja jeździ codziennie na samochodzie i nigdy nie trafia do punktu

    OdpowiedzUsuń
  49. Moja paczka od tygodnia leży sobie we wrocławskim oddziale regionalnym. I tyle. Leży. Czeka na zbawienie... Jestem gotów podjechać po nią do tego oddziału i odebrać osobiście, ale chyba nie ma takiej możliwości.
    Kiedy już do mnie dotrze rozważam złożenie ofiary dziękczynnej z bawołu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Moja paczka utknęła u kuriera...odebrał od sprzedawcy i co??? sobie zostawił? zawiodłam się strasznie....od lat korzystam z waszych usług...i chyba właśnie skończyłam...wolę dać zarobić kurierowi niż wam :(

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiem co się stało z inpostem, ale patrząc na powyższe komentarze przekierowania to jakaś druzgocąca porażka. Czekam na paczkę od dnia przekierowania już prawie tydzień i nie widzę żeby w tym przedmiocie miało się coś zmienić. Kontakt na infolinii praktycznie niemożliwy, na facebooku nikt nie odpisuje, bo prostu olewka. Ludzie pozamawiali prezenty przez paczkomaty, i teraz zastanawiam się czy w ogóle otrzymamy je przed świętami. KATASTROFA. Uprzejmie proszę INPOST o jakiś oficjalny komunikat, albo doręczenie paczki!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja czekam i czekam od 2 grudnia...a paczka krąży gdzieś w eterze...pewnie wirtualnie..że niby cos się dzieje...a prezenty pod choinkę juz w razie co inne kupiłam...bo może nie dojada...porażka porażek...nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  53. PRZESTAŃCIE OSZUKIWAĆ LUDZI! Te wszystkie wspaniałe udogodnienia są tak naprawdę zwykłym oszustwem! Jeżeli nie jesteście w stanie dostarczyć przesyłek do paczkomatów to po co przyjmujecie kolejne zlecenia? Gdybym chciał stać 30 minut w kolejce postałbym na poczcie polskiej! Przy okazji bym nie marznął! A tak jestem "obsługiwany" przez dwie niekompetentne baby, które w gąszczu przesyłek usiłują znaleźć moją w samochodzie i to w takim tempie, że nawet Pani Krysia z okienka na poczcie jedząc jedną ręką pączka i zapijając kawę robi to szybciej! PRZESTAŃCIE MAMIĆ I OSZUKIWAĆ LUDZI! Po co wam rozbudowane systemy informatyczne skoro nie potraficie przewidzieć ilości paczek w paczkomacie docelowym?! To było ostatnie moje zamówienie realizowane przez waszą pseudo firmę i uważam, że znacznie więcej ludzi wyciągnie z tego konsekwencje, gdyż wasze "usługi" to po prostu chory żart, zresztą nie jedyny w tym wspaniałym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  54. Paczka nadana 12.12 a do dzisiaj nic nie doszło! Ostatni raz zamawiam w ten sposób! Kpina!

    OdpowiedzUsuń
  55. Fakty:
    - jest masa klientów, którzy bezkutecznie czekają na paczki nadane w listopadzie, ja od 3 grudnia.
    - najnowszy, oficjalny press release twierdzi, że inpost przyjął 370,000 przesyłek w Black Friday;
    - 12 grudnia ten rekord został pobity, jednego dnia 500,000 przesyłek, oficjalne info od InPost;
    - W Polsce jest oficjalnie 2150 paczkomatów, może w rzeczywistości około 2300, wiele z nich notorycznie niesprawnych;
    - Każdy ma 76 skrytek - optymistycznie 2300x76=174,800 miejsc, 72 godz na odbiór;
    - niestety, ktoś wpadł na genialny pomysł, że w paczkomatach można również NADAWAĆ przesyłki, w ten sposób blokując cały system;
    - wystarczy prosta arytmetyka aby dojść do mocno dołującego wniosku, że nawet pierdyliard dodatkowych mobilnych kurierów i dziesiątki tysięcy potencjalnych, nieistniejących w rzeczywistości Żabek nie są w stanie rozładować tego przed marcem/kwietniem 2017, po prostu nie ma szans. Oficjalnie, z tylko dwóch dni, mamy 870,000 tysięcy przesyłek, wiele z nich niedostarczonych. A cały czas dochodzą nowe. Daje nam to w tej chwili, przypuszczam, gdzieś ponad milion przesyłek w tranzycie, które utknęły w zatorze. Najbliższa Wielkanoc upłynie w atmosferze skandalu na miarę Amber Gold, coś mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  56. Moja paczka już dwa dni jeździ z kurierem który odebrał ją od nadawcy ale nie przekazał jej dalej. Może już się bawi zabawkami które w niej były. Jestem zawiedziony poziomem obsługi. Na infolinię nie idzie się dodzwonić, proponują skorzystać z czatu na www ale go zlikwidowali - wszystko wygląda na to że usługa którą oferują ich przerosła.

    OdpowiedzUsuń
  57. Problemem nie jest mała ilość schowków w paczkomatach...problemem jest jej transport...paczki stoją w sortowniach po kilka- kilkanaście dni!!!zalegają u kurierów, którzy nie dostarczają ich do oddziałów, skąd powinny jechać dalej...i kolejny problem to brak komunikacji z klientami, brak odpowiedzi na pytania o w zasadzie ich własność, opłaconą zgodnie z cennikiem. To nie Wasza własność, drogi Inpoście, żebyście mogli decydować kiedy ją wyślecie...macie to zrobić natychmiast!!! Wy wymagacie opłacenia przesyłki zanim ją odbierzecie...a ze swoich obowiązków się nie wywiązujecie. Czekam w trybie pilnym na odpowiedź na moje 4 maile i wiadomośco na Facebooku, to wasz zakichany obowiązek, bo za przesyłkę zapłaciłam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. 1 grudnia paczka zostala wyjęta z paczkomatu nadawczego i tak jest do tej pory... brak możliwości kontaktu z inpost :/ TRAGEDIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Po co ten blog, skoro widzę, że nikomu nie odpisujecie? Należało zaznaczyć na stronie, że wybieranie paczkomatu przed świętami to zła decyzja a także dołączyć możliwość wybrania innego miejsca. mama blisko Żabkę, chętnie bym tam odebrała. PROSZĘ OSOBĘ PROWADZĄCĄ BLOG O NATYCHMIASTOWE ODPISYWANIE KLIENTOM, TO PAŃSTWA OBOWIĄZEK. BASIA Z KRAKOWA

    OdpowiedzUsuń
  60. Gdzie jest moja paczka złodzieje??????????????????

    OdpowiedzUsuń
  61. Kieruję sprawę do prokuratury o popełnieniu przestępstwa. Paczka już dawno powinna być w paczkomacie. Pseudo firma spedycyjna i lgostycza INPOST!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja też czekam na paczke już od tygodnia zalega w oddziale w katowicach i nie może dojechać do Zabrza OSTATNI RAZ DAŁEM SIE NA WAS NABRAĆ

    OdpowiedzUsuń
  63. Moja paczka dotarła do mojego miasta , wczoraj czyli 15 grudnia o godzinie 8.20 otrzymałam info , ze wkrótce rusza dalej ... oki , dalej czyli gdzie , bo od tego momentu nie mam żadnego info . Na próby kontaktu z konsultantem wydzwoniłam 4 godziny ( kto zapłaci za to ) wysłałam maile , wysłałam formularze kontaktowe , pisałam na FB i kompletna CISZA . A chciałam tylko ODEBRAĆ SAMA tracąc swój czas i paliwo , paczkę pomijając paczkomat . W paczce jest 10 kg SUROWEGO , mielonego mięsa dla psa , które BYŁO zamrożone i zabezpieczone jak go wysyłano , ale po takim czasie to chyba pozostaje mi zostawic paczkę w paczkomacie .

    OdpowiedzUsuń
  64. GDZIE JEST MOJA PACZKA , ale KONKRETNIE ADRES

    696520348644253032512815

    OdpowiedzUsuń
  65. to moja paczucha po "dynamicznym przekierowaniu" krąży gdzieś po magazynie już 15 dzień. mogłem tego nie robić bo jak czytam ile paczek dziennie mogą przyjąć sklepy to pewnie nie doczekam się jej na święta...

    OdpowiedzUsuń
  66. Udogodnienia?? Przekierowania?? Chyba was pogięło. Nie dorabiajcie jakichś teorii do własnej nieudolności. Z motyką na słońce się porywacie i chrzanicie o jakichś udogodnieniach! Paczkomatów więcej poustawiajcie, samochodów więcej, ludzi zatrudnijcie, a nie ku..a klientów ścigajcie z miejsca na miejsce! Paczkomat 24 godziny czynny, to jego zaleta była, odbieram kiedy mi pasuje, a nie teraz do 20 mam się stawić, bo dwóch biedaków po ciemku w deszczu grzebie z latarkami w samochodach obok paczkomatu, a paczka idzie dwa razy dłużej. Taką jakość usług, to sobie w dupę wsadźcie. Do domu mi paczkę przywieźcie, to będzie udogodnienie. Ostatni raz coś wiozę tę pseudo kurierską firmą.

    OdpowiedzUsuń
  67. To niby nie moj biznes. Ale skoro paczkomaty sa oblezone to znaczy biznes sie kreci. A skoro sie kreci znaczy kasiora jest. A skoro kasiora jest to zamiast cudzic to po prostu wstawcie dodatkowe paczkomaty. Bedzie najprościej, najlogiczniej, najlatwiej...

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja czekam od 12 grudnia i się zastanawiam czy do świąt dotrze!!!!!
    Na domiar złego infolinia wcale nie odpowiada - wczoraj czekałam 40 minut, dziś 35 i ....nic!!!
    Nie ma żadnej informacji - to jest po prostu skandal!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. ZŁODZIEJE GDZIE MOJA PACZKA OD TYGODNIA ZALEGA W JEDNYM Z ODDZIAŁÓW NA ŚLĄSKU I NIC... TAK JAK NIEKTÓRZY PISZĄ TO WASZ KONIEC JAK AMBER GOLD SZKODA ŻE JAK ZAWSZE KOSZTEM ZWYKŁYCH LUDZI

    OdpowiedzUsuń
  70. No i dupa świąt nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  71. dostałam e-mail o 9.41 że moja paczka dzisiaj dotrze do paczkomatu.ok. więc czekam następnie dostałam email , że paczka została odebrana z mobilnego paczkomatu. a ja żadnej paczki nie odebrałam,na stronie jest, że paczka dotarła do adresata.jakim cudem jak siędzę w domu i nie dostałam żadnego kodu IQ ani sms ani email-em.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja się pytam ile można czekać na paczkę już tydzień minął. Czy skoro biznes się kręci nie można zatrudnić więcej osób do pracy ? Pazerność was zjada. Płacicie groszę za stanie w samochodzie personelowi w zimnie. Trudno jest podwoić liczbę osób ? skoro jest taki natłok paczek. Nie macie tam ludzi którzy są w stanie przewiedzieć , że biznes się coraz bardziej kręci (dochodzi 500+) i w okresie grudniowym będzie masakra ... Wywieście białą flagę na 2 tyg uporządkujcie co macie , aby wyjść z tego gówna jakie narobiliście z twarzą, a tak dochodzą nowe paczki , które są dostarczane w części terminowo , a stare widzą gdzieś w systemie. SKANDAL !!! Zatrudniajcie ludzi z mózgami"" i antycypowaniem

    OdpowiedzUsuń
  73. Moja paczka wysłana 15 grudnia dziś odebrana więc nie wszędzie jest aż tak źle. Pozdrawiam! Łukasz z Białej Podlaskiej

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam. Dnia 14 grudnia zakupiłem prezent dla bliskiej osoby na Allegro i jako formę dostawy wybrałem (nie po raz pierwszy zresztą) paczkomat InPost. Po dokonaniu płatności przelewem oraz otrzymaniu maila zwrotnego z potwierdzeniem, przypadkowo i z ciekawości zacząłem czytać powyższe komentarze. I....ogarnęła mnie zgroza, przerażenie, zwątpienie... czy przesyłka dotrze na czas (przed Wigilią)?...czy dotrze w ogóle do mnie?...kiedy i w jak odległym miejscu (innym niż wskazane przez mnie) ją odbiorę? Przygotowywałem się na najgorsze, obmyślając w głowie wyjaśnienia dla najbliższych "dlaczego nie ma prezentu?". Tymczasem...
    1. Towar został zamówiony i opłacony dn. 14.12.2016. godz.11:08
    2. Paczka została wysłana przez sprzedającego dn. 14.12.2016. godz.16:20
    3. Paczka została odebrana przez kuriera dn. 14.12.2016. godz.19:04
    4. Umieszczona w paczkomacie odbiorczym dn. 15.12.2016. godz.14:41
    czyli CAŁOŚĆ OPERACJI TRWAŁA NIESPEŁNA 28 GODZIN! + czas mojego dotarcia do paczkomatu.
    Zastanawiam się więc czy to ja miałem niesamowite szczęście przy doręczaniu do mnie przesyłki czy ludzie komentujący powyżej mają tak strasznego pecha? A może to kwestia ich miejsca zamieszkania (we wpisach pojawia się Wawa czy Annopol) lub odpowiedniego i odpowiedzialnego podejścia do sprawy nadawcy przesyłki (sprzedającego)?
    Dodam tylko, że mieszkam w jednym z dużych miast na Górnym Śląsku czyli w regionie o największej gęstości zaludnienia w kraju (GOP).
    Wszystkim czekającym życzę terminowego otrzymania (lub dostarczenia) przesyłek oraz zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia. :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Moja paczka od dnia 02.12.2016 (!) do dnia dzisiejszego tj. 19.12.2016 nie zmieniła statusu. Nadal jest "Przekazana do umieszczenia w Paczkomacie". Pomimo wielokokrotnych prób kontaktu z InPost nie udało mi się nic dowiedzieć. Nikt nie skontaktował się ze mną proponując zmianę paczkomatu czy reklamowane "przekierowanie paczki". Ręce mi opadają. Obawiam się, że paczka po prostu zginęła.
    Krzepiące jest to że niektórym udaje się szybko i sprawnie odebrać swoje przesyłki. Szkoda że ja do tego grona nie należę...

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja nie narzekam - na razie czekam tylko od 13go grudnia.
    Na szczęście co chwila przychodzi sms typu Ho ho ho Twoja PACZUCHA jest już z nami!
    Szkoda tylko że nie ze mną.
    Zazdroszcze ludziom z prowincji gdzie są puste paczkomaty albo wcale ich niema i zamawiają paczki na swoją poczte. Nie cirpiałem chodzić na poczte z avizo ale odkąd wysyłają powiadomienia sms-em to przynajmniej wiem że dostane paczke z okienka. Wydaje mi się teżże ostatnio Panie nawet są milsze dla Klienta. Następne prezenty zamawiam kurierem Pocztex lub poleconym.
    Żeby nie było ze hejtuje/lajkuje na pusto to podaje końcówke numeru paczki4506744
    jw

    OdpowiedzUsuń
  77. GDZIE JEST MOJA PACZKA????? Od dwóch tygodni jest 'przekazana do umieszczenia w punkcie' i do tej chwili do niego nie trafiła!!! Kraków nie jest taki wielki, żeby dwa tygodnie dostarczać przesyłkę do punktu!!! Żeby nie było, że to kit, numer przesyłki: 609400340631625019917855

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakis cyrk. Weszłam z ciekawości w ten numer do śledzenia i sie przezegnalam. Nadana 5, odebrana 20 (*)

      Usuń
    2. Trasa jak dokoła globu. Masakra jak ta firma potrafi być nie zorganizowana w okresie świątecznym. Sam zamówiłem prezent 17 grudnia i dziś jest już 21 i ani widu ani słychu pisze że jest na oddziale w Katowicach. Dobrze że dziecko na tyle małe że mu to nie robi różnicy tydzień w tą czy w tą ale fakt że firma jest niepoważna i zasługuje na porządnego bata. Sam nigdy nie przytrafiło mi się żeby paczka szła dłużej niż 3 dni zwykle na drugi dzień była ale to co się dzieje w grudniu to masakra. Dzieci zalane we łzach przez Inpost to masakra. Nigdy już nic nie zamówię przez Inposta w grudniu na pewno nie jako prezent bo firma leci sobie w kulki jak widać.

      Usuń
  78. Masakra. Nie polecam nikomu. Przesyłka trafiła dopiero po tygodniu. W punkcie jeszcze 4 przesyłki których nawet nie można odebrać samemu bo nikt nie chce ich wydać. Na dodatek ludzi się przyjmuje w drzwiach które są otwierane tylko z jednej strony i bezczelnie zamyka się im drzwi przed nosem. Kto KU*WA zatrudnia takich CH*jI Taki od razu powinien dostać w RYJ. To jakieś kpiny. Jak tak się podchodzi do przesyłek i ich właścicieli to lepiej niech się to rozpadnie w CH*J. Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja czekam na kilka przedmiotow (jako prezenty)!!! jak nie dotra do piatku bedzie TRAGEDIA ,zamawiam z NIMI juz dlugo ale to co sie teraz dzieje to jest niemozliwe!!! Dlaczego nie skrocicie czasu odbioru do 24h??? skoro tak wszystko zapchane,komu zalezy to na pewno odbierze przesylke szybko... PORAZKA JEDNYM SLOWEM!

    OdpowiedzUsuń
  80. A ja czekałem na swoje dwie paczki ponad dwa tygodnie ale się doczekałem w niedzielę wieczorem mobilny paczkomat zawitał do Redy

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja zamowiłam paczkę na początku grudnia (05.12.2016, w środku przedmioty o wartosci 300zł, nr przesyłki: ) i niestety miałam tę nieprzyjemność skorzystania z opcji "Paczkomat''. Sms z kodem odbioru otrzymałam 08.12.2016. Niestety, po wpisaniu odpowiedniego kodu - skrytka nie otworzyła się (paczkomat zaciął się). Kolejna próba wpisania kodu niestety zakończyła się fiaskiem - system odnotował paczkę jako odebraną. Połączenie się z beznadziejną obsługą klienta, jak i warszawskim oddziałem (Annopol) graniczy z cudem, a osoby tam pracujące po prostu mydlą oczy klientom. Napisałam więc maile z prośbą o informacje o mojej paczce, a odpowiedzi to : "Oddział został zobligowany do pilnej realizacji zgłoszenia." ( info mailowe z dn. 13.12. od Magdaleny Pyś albo "Nasz Kurier został już powiadomiony.W dniu dzisiejszym powinien on przełożyć paczkę" z dn. 09.12.2016 od Magdaleny Marek. Do tej pory brak informacji. W dniu 16.12.2016 odwiedziłam oddział Inpost na ul.Annopol w Warszawie (z nadzieją że zastanę tam swoją paczkę - zgodnie z informacjami podawanymi smsowo paczka po 3 dniach ''leżakowania'' w paczkomacie trafia do oddziału) Zastalam tam długą kolejkę wściekłych klientów i wszechobecny chaos - nikt nic nie wie, nie wiadomo kiedy udzielą konkretnych informacji, nie wiadomo gdzie są przesyłki. Pracująca tam dziewczyna poinformowała mnie że najprawdopodobniej NIKT NIE ZAUWAZYŁ że moja paczka leży tam od tygodnia, co jest po prostu śmieszne z uwagi na fakt że mają rzekomo przepełnione paczkomaty i chyba naturalnym jest że ktoś ''kontroluje'' to przeładowanie... Zapewniła mnie również że prośbę o przeniesienie paczki przekaże już bezpośrednio kurierowi. Niestety do tej pory nikt się nie odzywa. Nie jest też pewne że moja paczka nadal tkwi w tym paczkomacie... Tracę już cierpliwość. Czekam do jutra i sprawę zgłaszam UOKiK.

    OdpowiedzUsuń
  82. Kilka przesyłek leży w punkcie odbiorczym w Legnicy przy ul. Karola Myrka 32. Nie można ich nawet odebrać osobiście. Sam osobiście byłem świadkiem jak tamtejszy pracownik przeładowywał przesyłki do rozesłania z kilku metalowych koszy do jednego który był później ładowany na busa w takim stylu że kosze były od siebie oddalone od siebie na ok. 1,5-2 metry a ten rzucał przesyłkami z jednego kosza do drugiego. MASAKRA. To już będzie mój koniec korzystania z usług inpostu tym bardziej że już raz zamówiłem dotyki do tabletów dla swoich klientów i mimo porządnego spakowania oba dotyki były stłuczone a sam karton wgnieciony jakby ktoś na niego stanął. Żenada.

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam,
    jestem z Legnicy. Do tej pory, naprawdę byłam bardzo zadowolona z usług Paczkomatów Inpost.
    Niestety okres przedświateczny jest egzaminem, którego INPOST zdecydowanie nie zdał. Zamówiłam 4 paczki - otrzymałam mailowo informację, że znajdują się one w oddziale inpost i wyruszą w dalszą drogę. Osobiscie pojechałam do punktu w Legnicy przy ul. Karola Myrka 32 - ponieważ pomyślałam, ze zostawię spis numerów swoich przesyłek, a na drugi dzień lub nawet za dwa dni przyjadę je sobie odebrać. Niestety Pan pracujacy tam poinformował mnie, że nie jest to możliwe, ponieważ paczki lezą w koszach i "NIKT NIE BEDZIE GRZEBAŁ W KOSZACH,ŻEBY JE ZNALEŹĆ" - trzeba cierpliwie na nie czekać. Ponieważ zamówiłam 4 przesyłki, zapytałam czy dla ich ułatwienia można je umieścić w jednej skrytce, zeby nie zajmowały miejsca - odpowiedź była taka, ze nie jest to możliwe, ponieważ sie nie zmieszczą. Jest to totalną bzdurą, ponieważ Pan nawet nie zapytał jakiej wielkosci paczki zamawiałam, a naprawdę nie są one duże. Gdy zaczęłam wypytywać jak to /;działa" Pan zaczął "mylić się w zeznaniach" i mieszać w odpowiedziach. Co najśmieszniejsze, zapytałam o opcję przekierowania paczki do innego paczkomatu..... Usłyszałam od Pana, ze jest to totatlna bzdura i ta opcja w ogóle nie ma szansy funkcjonować, a jak mam pytania mam zadzwonic na infolinię. Szczerze mówiąc dzwonie na infolinię od kilku dni i niestety nie mogę sie dodzwonić, bo jest ciagle zajęte. Albo od razu dostaję informację, ze wszystko jest zajete albo przechodzę przez tryb w stylu "wciśnij 1" lub "wcisnij 2" i koniec końców okazuje sie zajete. Takze drogi INPOŚcie niestety ale nie zdaliscie egzaminu. A co do ładowania paczek..... rzeczywiście są po prostu przeżucane jak "kawały męcha" i nikt nie liczy się z tym, ze zawartosć może być zniszczona..... MASAKRA. Będę korzystała z paczkomatów ale w ciągu roku.... niestety w okresie kiedy paczka będzie mi naprawdę potrzebna tak jak przed swiętami - niestety Wam nie zaufam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paczka o numerze 653502343631867014811038 od 10 dni leży w Krakowie. kontakt - nie ma takiego, nikt nic nie wie.

      Usuń
    2. O jej , pani Agnieszko, tez jestem z Legnicy i mnie pani przeraziła bo dzis dostalam info na maila że nadano dla mnie 2 paczki ... do paczkomatu. Mam nadzieje ze nie będę miala takiego pecha jak pani :( . Wczoraj miałam przyjemność rozmawiania z kurierem InPostu i kiedy wspomniałam o tej kampani reklamowej dot.paczkomatów on mi powiedział po cichu "Proszę pani, odradzam..." Ehhhh

      Usuń
    3. Jest! Odebrałam dzisiaj moje 4 paczuszki. Zostały one automatycznie przekierowane do innego punktu - sama tego nie zrobiłam ani nie zaznaczałam innej opcji. Bardzo się cieszę, że po 2 tygodniach oczekiwania paczuszki wreszcie trafiły do punktu wydawaczego.
      Po rozmowie z Pania, która wydawała paczki mogę śmiało powiedzieć, że szczerze współczuję pracownikom InPostu, bo nie maja łatwej pracy i naprawdę tych paczek jest naprawdę dużo... widziałam w tym punkcie. O tyle dobrze, że ludzie od razu po otrzymaniu sms-a po nie przyjeżdżają - niestety wiąże sie to z dużymi kolejkami. Mam nadzieję, że po tym zamieszaniu InPost znajdzie jakieś nowe rozwiązania związane z przekazywaniem tak dużej ilosci paczek. Życzę wszystkim powodzenia i cierpliwości... I proszę nie okazujcie swojego niezadowolenia osobom wydającym paczki w punktach, oni naprawdę mają teraz kawał sporej roboty nawet do godzin nocnych.

      Usuń
  84. Dziwią mnie informacje podawane przez inpost, który twierdzi, że ma zapchane paczkomaty bo taki nawał przesyłek, a moja przesyłka spędziła 4 dni w paczkomacie nadawczym i nikt przez ten czas z inpostu się ją nie interesował żeby trafiła " w dalszą drogę". To raczej nieudolne zarządzanie i brak kompetencji osób odpowiedzialnych za nadzór nad obsługa paczkomatów a nie zwiększony ruch.

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie rozumiem czemu nie skrócicie czasu odbioru paczki do 24h? Już komentujący wyżej o tym pisali, a nikt z dyrekcji InPost na to nie wpadnie?!

    OdpowiedzUsuń
  86. Rozpacz, tydzień oczekiwania na miejsce w paczkomacie!!!
    Ciekawe czy nie będę musiał czekać do przyszłego roku.
    Nigdy więcej inpost.

    OdpowiedzUsuń
  87. Update: Minęło 18 dni, moja paczka od 2 grudnia tkwi gdzieś w WAW i nie zmienia statusu. Nikt nic nie wie. Reklamacje, formularze, "ponaglającą" infolinia, po 3 godzinach czekania, nic nie zmieniają. Krótka rozmowa z przypadkowo przydybanym kurierem uświadomiła mi, że "przekierowanie" jest ściemą, która nie ma szans zaistnieć realnie, i że paczki mogę się spodziewać kiedyś w lutym albo marcu. Paczki Warszawa>Warszawa, całe 5100 metrów, piechotą 2 godziny. Qrwa, jak ja nienawidzę InPostu. Czyli standardy prehistoryczne, od jaskini do jaskini w epoce lodowcowej, może kiedyś dojdzie, ale niekoniecznie. Wasza firma jest totalnym dnem i nawet przeboleję tę paczkę, te 700zł abyście tylko zniknęli z rynku, i to jak najszybciej oraz z wielkim smrodem.

    OdpowiedzUsuń
  88. Rado Saturn dołączam się do Twojego ostatniego zdania dla INPOST i życze im tego samego

    OdpowiedzUsuń
  89. W jaki sposob mozna odebrać paczkę bezpośrednio z rąk mobilnego? Wiem, że w niektórych miastach tak jest. Jestem w stanie podejść pod paczkomat o określonej godzinie. Drogi inPost rozumiem że macie nawał pracy przed świętami i skrytki są zapchane, ale dajcie możliwość jakiegoś odbioru osobistego w wyznaczonych godzinach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej podjechać pod centrum Inpostu w którym znajdują się wszystkie paczki i zapytac pracowników, o której będą pod paczkomatami. Takie centrum znajdziesz wpisując w google InPost oddział i nazwę swojego miasta - powinno się wyswietlić.

      Usuń
  90. Skrocic czas odbioru paczki do 24h!!!!wczoraj dostalem sms ze moge niby odebrac w mobilnym od godz 16 do 20... ale ja wtedy ku.... pracuje! Jestem ciekaw jak to wyglada od strony prawnej? czy ktos kontaktowal sie juz prawnikiem? bo w regulaminie jest jakas mowa o zwrocie polowy kosztow jesli nie dotrzymaja terminu a termin to 2 dni.. warto pomyslec o jakims pozwie zbiorowym jak juz ktos wyzej pisal.Kwota niewielka ale mnozac to przez liczbe klientow... bo niby dlaczego maja dostac kase za mozna powiedziec FUSZERKE!! a odpowiedzialny za nie skrocenie czasu odbioru w okresie swiatecznym do 24h powinien odpowiedziec za dzialanie na szkode firmy!Przeciez to logiczne ze trzeba ten czas ZMNIEJSZYC!!!

    OdpowiedzUsuń
  91. W Warszawie dramat na paczkę czekam od 15.12.2016, 07:46 Status przekazana do umieszczenia w paczkomacie... Nie odpowiadają na mejle, brak możliwości kontaktu telefonicznego... Punkt gdzie zamówiłem paczkę ma miejsce... Pytałem
    Jak nie otrzymam paczki do piątku ---> UOKiK!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ramach uzupełnienia:
      611041349601019024600567 :-/

      Usuń
  92. U mnie to samo. Paczka była w mobilnym a że nie odebrałem bo tylko do 18:20 (a niby usługa 24/7) to zniknęła - nie ma żadnych powiadomień co dalej z nią. Inne idą też od kilku dni. Chyba już nie będe korzystał - wolę kuriera, drożej ale dodzwonić się można...

    OdpowiedzUsuń
  93. No mnie aż zmroziła liczba negatywnych komentarzy pozostawionych w tak krótkim okresie!!!! Sam czekam na paczkę (w dodatku dość mocno wartościową) i widzę, że Inpost jest kolejnym przykładem, jak w tym poje..nym kraju można szybko spier..lić coś, co dobrze działa... W ciągu roku wszystko raczej odbywa się bez zarzutu, ale jak tylko przychodzą Święta to organizatorzy tej hucpy są co roku zaskoczeni, niczym drogowcy zimą, że jak mógł spaść śnieg... Tak jak znienawidziłem gównianą pocztę, tak teraz będę dopłacał do kuriera... Najgorszym w tym wszystkim jest fakt, że te wszystkie opinie są pozostawione bez jakiegokolwiek odezwu ze strony firmy... Stoczyło się to wszystko do strasznie niskiego poziomu

    OdpowiedzUsuń
  94. Każdy kto miał styczność z regułą ,,first in first out,, wie jak kto działa! I nie wiem jakim cudem paczka wysłana później (615688350680298014111819) dociera do mnie wcześniej niż paczka zakupiona wcześniej (603823348680298014511004), a która jeszcze fizycznie jest tam gdzieś OD 13.12.16, A DZIŚ JUŻ 21.12.16 tylko co dzień zmienia status w doręczeniu mam na to zdjęcia!!! A kontakt z firmą przez duże 0! Może tu ktoś zareaguje!

    OdpowiedzUsuń
  95. czekam na paczkę od 7 grudnia w Gdańsku paczkomat przy ul. Gnilnej
    NIE POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  96. nastraszyliście mnie tymi wpisami mocno. Ale u mnie się udało i odebrałem jak zwykle 19.12 zamówienie ,21.12 godz 15 w paczkomacie (kraków) . Obok paczkomatu audi a3 z naklejką inpost i panna wyszła zapytać czy wszystko w porządku.
    Pewnie ludzie, którzy nie mają problemów nie piszą tutaj ale to jakoś tam działa, pewnie nie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  97. 20.12 paczka w mobilnym nie odebralem i nie wlozona do stacjonarnego, nastepnego dnia cisza, paczka wyslana 15.12

    OdpowiedzUsuń
  98. Wczoraj udalo sie odebrac z mobilnego 2 przesylki,moja narzeczona stojac na mrozie w kolejce na tle paczkomatu z napisem 24/h BEZ KOLEJEK...odebrala te paczki(ja w pracy) i jakie zdziwienie przyszly paczki ktore zamawialem jako ostatnie!!! czekam jeszcze na 4 przesylki ktore byly przyjete 15,17.12 i o nich nic niewiem gdzie sa czy sa? paczkomat sobie stoi, ruch przy nim prawie zaden.Dzis dzwonilem do oddzialu in post w moim miescie telefon stacjonarny,komorkowy jak i kierownika oddzialu-nie ma takiego numeru!!!!!na inne dwa numery podane przez sprzedawce sygnal jest po czym ktos wciska przycisk zajetosci! Nie ma z nimi zadnego kontaktu!a Swieta juz o krok i czlowiek zamiast zwolnic juz itak w tym natloku przygotowan do Swiat przezywac musi jeszcze ogromny stres bo co jak nie dojdzie?Rozumiem ze sa swieta i szal zakupow ale zeby nie mozna bylo odebrac zakupionych przedmiotow osobicie w oddziale to juz jest SKANDAL!Przeciez gdzies trzymaja reszte przesylek dla ktorych brak rzekomo miejsca w paczkomacie..I dziw ze kierownictwo in post do teraz nie ulatwilo klientom poza mobilnym odbioru paczki takze w oddziale.

    OdpowiedzUsuń
  99. Paczka zamowiona w niedzielę. Od powiedział mogla ja juz śledzić. We wtorek zaczęłam sie niepokoic dlaczego ona tak długo leży w oddziale. W środę o 8 trafiłam na tego bloga i naczytalam sie zatrwazajacych rzeczy, ze paczki nie przychodzą, ze kurierzy nie stoją itp itd. O 12 dostałam esemesa ze do 20 mogę odebrać paczke u kuriera, ale kolejne rozterki pewnie nie będzie stal albo coś. Podjeżdża o 18.30 zaraz po pracy i kurier miły, samochód oznaczony, paczuchy poukładane jestem zadowolona, ale jednocześnie rozumiem wasze rozgoryczenie.

    OdpowiedzUsuń
  100. od 14 grudnia paczta nr 630105348602791024502625 znajduje sie w Warszawie. Od tego czasu kilkukreotnie zmieniał się jej status na Przekazana do doręczenia. W niedzielę dostałem informację, że paczka czeka na mnie w mobilnym paczkomacie przy ul. Braci Wagów. Niestety po przybyciu w podane miejsce w okreslonym czasie nie zastałem kuriera (ze mną czekało jeszcze kilku klientów). We wtrorek udało mi się dodzwonić na infolinię, gdzie konsultant potwierdził zlecnie doręczenia do paczkomatu. W czwartek o 15 dostałem gratulacje odbioru przesyłki co nie miało miejsca. Nie dostałem żadnej informacji o tym że tego dnia moja paczka jest do odbioru. Zwłaszcza, ze do godziny 17 byłem w pracy więc nie mogłem tej paczki odebrać. Prosze o informację gdzie jest moja paczka i kiedy ją otrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  101. To ja chyba miałem szczęście. Paczka wysłana w czwartek rano a w piątek w południe odebrałem ją z paczkomatu

    OdpowiedzUsuń
  102. Paczka przyszła dziś po prawie 2 tyg. masa nerwów stresu ( zawartość troche kosztowała ) ale jednak zdążyli przed wigilią LEDWO. Zastanowie się mocno czy następnym razem wybiore Inpost

    OdpowiedzUsuń
  103. cd. 7:00 dzwonię na infolinię. Jakież szczęście: po 35 minutach udaje mi się połączyć z Konsultantką!!! Przemiła dziewczyna przeprasza za zaistniałą sytuację, tłumaczy, że na 98% ten meil to błąd ich systemu i odsyła mnie na Annopol (druga strona Warszawy). Jadę. Kolejka na 30 osób. Kolejne 15 czeka już na odbiór paczki. Dwie Panie do obsługi. Po 15 minutach dochodzą kolejne dwie i już jakoś leci. Jestem przy ladzie, tłumaczę historię. Pani mówi, że rzeczywiście w moim paczkomacie takie problemy mogą wystąpić. Sugeruje przejechać się na Wąwozową (jeszcze inna strona miasta). Proszę o potwierdzenie. Pani przekazuje, że może mi potwierdzić po 14:00. Że zadzwoni. Pytam czy napewno da znać. - Tak oczywiście. Ok. Czekam. 14, 15, 16, 17 .... nic. Żadnej próby kontaktu. Wsiadam do samochodu jadę na Wąwozową. Jest!!!! Dzisiaj po południu została do nich przesłana. 18:30 paczka odebrana. Inpost właśnie pobił wszelkie rekordy w ignorowaniu i olewaniu Klienta. Ja już chyba podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam,
    Moja paczka krąży między paczkomatami od 20.12.2016 - bo brakuje miejsca :-( W paczce znajduje się prezent świąteczny dla mojej żony a dzisiaj wigilia ! Infolinia działa ale tylko w zakresie miłego automatu, który prosi o cierpliwość i nic poza tym ! Kurcze czy ktoś mi pomoże i powie do którego paczkomatu mam się udać - ostatnia informacja jest z 21.12.2016 z rana, że została przekierowana do innego paczkomatu i kiedy tylko do niego trafi dostanę mail wraz z sms-em ! Mija czwarty dzień i nie mam żadnej informacji !!! Jeśli pod choinką nie znajdzie się ten prezent - to będziecie Państwo mieli ze mną spory problem !!! Proszę o pilną pomoc !!! Krzysztof z Gniezna

    OdpowiedzUsuń
  105. Odebralem 10min temu kolejna paczke w paczkomacie czas odbioru 24min45s. jest nadzieja ale paczka na ktorej mi najbardziej zalezy 654611350647400032502158 o niej ani slychu raz byla w mobilnym 20.12 ale nie dalem rady jej odebrac i od tego czasu niewiem dzie jest.In Post ratujcie dobre imie firmy!,ta paczka jest dla mnie najwazniejsza!!! mam jeszcze nadzieje ze ja dzis odbiore!

    OdpowiedzUsuń
  106. Update: 22/12 wreszcie dostałem przesyłkę nadaną i odebraną przez "kuriera" 2/12, czyli prawie 3 tygodnie później. Nie chcę mieć nigdy więcej nic do czynienia z firmą InPost, z waszą parodią infolinii, z niedziałającym czatem, z wybitnie chamskimi odpowiedziami na reklamacje i blokowanie na FB, jesteście do natychmiastowego odstrzelenia i zaorania. Ponieważ musiałem ponownie zamówić towar z dostarczeniem przez DHL i DPD (o dziwo, zjawili się D+1 tuż przed świętami), życzę wam wszystkiego najgorszego i rychłego upadku.

    OdpowiedzUsuń
  107. Przeczytałem wasze historię i powiem że mieliście wielkie szczęście. Od 2 do 4 tygodni i już cieszyliście się waszymi paczkami.
    Ja miałem większego pecha moja paczka została prawdopodobnie skradziona przez kogoś albo gdzieś zginęła w tym ich wielkim bałaganie. Po 2 tygodniach oczekiwania moja paczka zmieniła status na odebrana w mobilnym paczkomacie mimo że żadnej paczki nie odebrałem ani nie dostałem info że mogę ją odebrać.
    Reklamacja złożona i co? I nic. Inpost nawet nie raczył przesłać grzecznościowego maila że się tym zajmują i kiedyś to rozwiążą.

    Z racji że mnie ignorują albo się pogodzę ze stratą paczki za paręset zł albo stracę masę czasu na zgłaszaniu sprawy na policję i dalej do sądu.

    OdpowiedzUsuń
  108. Przesyłka moja od dnia 16.12.2016r znajduje się w Warszawie /miejsce docelowe /.Niestety nie może być dostarczona przez kuriera ponieważ jest brak możliwości doręczenia. Powód: błędne dane adresowe. Dane adresowe są aktualne .Jest wskazany nr telefonu do kontaktu .Nie było jednak nawet chęci kontaktu telefonicznego z odbiorcą W etykiecie podany jest również telefon - aktualny i czynny .Przed chwilą rozmawiałem z pracownikiem ,który nie ma możliwości kontaktu z kurierem .Kontakt taki jednak ma kurier .Tylko trzeba wykonywać swoją pracę rzetelnie .Proszę o spowodowanie kontaktu telefonicznego kuriera z odbiorcą już od tygodnia.Bez odzewu .InPost milczy .Pełen profesjonalizm .Czekam na informacje .BRAK!BRAK!BRAK!

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam awarię paczkomatu nr KRZ02A Krzeszowice, ul. Kościuszki 54 obok sklepu Biedronka. Nie można nadać i odebrać przesyłek. Czarny ekran monitora.

    OdpowiedzUsuń
  110. Dynamiczne przekierowanie to jakis żart. Samo słowo "dynamiczne" to jakaś kiepska parodia, jakby in post robił sobie z nas żarty. Czekam już od trzech dni. Ostatni raz!

    OdpowiedzUsuń
  111. Zdychajcie w meczarniach. To jest cyrk nie firma. Nigdy wiecej. Kiedys paczkomaty mialy sens i uzylem tej uslugi kilkanascie razy. Teraz jakies mobilne furgonetki zero kontaktu zero odpowiedzi na maile. KONIEC. DO PIEKLA. DPD odbiera z domu i w 24h dostarcza paczke do 50kg za 14.99pln. Cyrk :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Zamiast do paczkomatu zostawili moją paczkę w jakimś punkcie obsługi. Paczkę zostawili w piątek o 15. W weekend zamknięte. W niedzielę przychodzi SMS o ponagleniu odbioru bo jeszcze tylko 24 godziny paczka będzie w tamtym miejscu, potem wyślą do jeszcze innego punktu gdzieś na przedmieściach. Mam brać wolne w robocie aby odebrać moją paczkę przed 15-tą?! Kogoś posrało w tym inpoście.

    OdpowiedzUsuń
  113. Paczkomaty InPost to obecnie najgorszy sposób dostawy.
    W dniu wczorajszym otrzymałam e-maila z InPost o przesyłce kurierskiej, którą mogę przekierować do Paczkomatu. Tak też zrobiłam. Wybrałam paczkomat LOD12A. Dlaczego zatem dziś otrzymałam wiadomość, że cytat:
    "2017-02-01 miała miejsce 1. próba doręczenia paczki kurierskiej. Kolejna próba doręczenia nastąpi jutro. Jeśli chcesz umówić inny termin doręczenia, skontaktuj się z nami. Numer telefonu znajdziesz na druku awizo, który kurier zostawił pod Twoim adresem."
    Po pierwsze cały dzień byłam w domu i nikogo z InPost nie było. Po drugie w skrzynce nie ma avizo!!!!! Po trzecie, skoro przekierowałam przesyłkę i taka informacja jest managerze paczek (sposób odbioru: paczkomat LOD12A Przy Pawilonie handlowym Naruszewicza2), to czemu wysyłacie kuriera.

    OdpowiedzUsuń