Wyjątkowy odbiór przesyłki w wyjątkowym czasie!




Czasy są takie, że nie tylko ludzie są mobilni. Paczkomaty również.

Dlatego zamawiając swoją Paczuchę, możesz otrzymać SMS o takiej treści:

UWAGA ZMIANA! Wyjątkowo zapraszamy po odbiór paczki PRZY Paczkomacie XXX, [ULICA], [MIASTO] od teraz do godz. [XX:XX]. Przy odbiorze podaj kurierowi numer telefonu oraz ostatnie cztery cyfry numeru paczki X XXX. Do zobaczenia!

Co to oznacza?

  • Wszystkie skrytki Twojego Paczkomatu są aktualnie zajęte.
  • Chcielibyśmy, aby mimo to Paczucha znalazła się w Twoich rękach jak najszybciej.
  • Paczkę odbierzesz bezpośrednio od kuriera z tzw. Mobilnego Paczkomatu, czyli z samochodu zaparkowanego w najbliższej okolicy maszyny InPost.
Dlaczego uruchomiliśmy Mobilne Paczkomaty?

Ponieważ każdego roku Paczkomaty biją rekordy popularności. W czasie zeszłorocznego okresu świątecznego najpopularniejszy Paczkomat przy ulicy Górczewskiej w Warszawie wydał aż 518 paczek w ciągu jednego dnia!

W 2016 roku przygotowaliśmy się do wzmożonego ruchu wyjątkowo dobrze. Rozbudowaliśmy sieć maszyn do 2100, aby szybciej i sprawniej dostarczyć Twoje zamówione prezenty.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić jaką drogę może pokonać Twoja paczucha w święta.

To z pewnością nie ostatnia z wiadomości od nas - spodziewaj się kolejnych wieści o gorących przygotowaniach do świąt!

Pamiętaj - keep calm and love Paczucha!

78 komentarzy:

  1. Moja paczka jeździ już tym sposobem od 2 dni. Gdzieś jest ale nie mogę jej odebrać. Głupi pomysł z tym. Po to wybrałem paczkomat bo nie mogę być np. do 19 po odbiór. Teraz nie ma ani samochodu pod paczkomatem ani też informacji gdzie i kiedy mogę ją odebrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o d... rozbić paczkomaty mobilne!!!

      Usuń
    2. Pomysł niby dobry, ale kiedy dostałam smsa, że moja paczka oczekuje na mnie w Mobilnym Paczkomacie od razu pojechałam ją odebrać... Problem jednak z tym, że niestety Mobilnego Paczkomatu nie zastałam. Nie było również żadnej informacji co się dzieje i gdzie jest moja paczka... Na szczęście dzień później zwolniło się miejsce i odebrałam paczkę ze skrzynki. Osobiście nie polecam.

      Usuń
    3. gdzie jest moja przesyłka ?! (dotyczy mobilny paczkomat Makuszyńskiego)
      kto zapłaci mi za poświęcony czas i spalone paliwo ! w dniu 17.12 o godz. 19:45 podjechałem pod mobilny paczkomat zgodnie z otrzymanym sms i był już zamkniety !!!! dowiedziałem się od obslugi stacji , ze nie jestem pierwszy , który nie może odebrać paczki .
      To kpina ! Proszę o dostarczenie paczki zgodnie z zasadami , prosze o niezapłacenie tej osobie za pracę w dniu 17.12. oczekuję na informacje.

      Usuń
  2. Moja paczka jeździ już tym sposobem od 2 dni. Gdzieś jest ale nie mogę jej odebrać. Głupi pomysł z tym. Po to wybrałem paczkomat bo nie mogę być np. do 19 po odbiór. Teraz nie ma ani samochodu pod paczkomatem ani też informacji gdzie i kiedy mogę ją odebrać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak wyżej. Jakbym wiedział, że tak to będzie - nie wybrałbym tej formy wysyłki. Jak wogóle można zmieniać zasady w trakcie gry ???!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie o nie mam nic przeciwko, ale zwykle mam możliwość odbioru paczki o godzinie, w której kurier rzeczywiście czeka w umówionym punkcie. Jeśli ktoś pracuje do późna, to ma spory problem. Np. w Warszawie, jeśli nie odbierzesz przesyłki na czas, musisz udać się na koniec świata, tzn. Białołękę, Annopol. Dla kogoś mieszkającego np. na Ursynowie taka podróż to jakaś masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pominę fakt, jak wygląda obsługa klienta w biurze na Annopolu! To jakaś kpina!

      Usuń
  5. Gratuluję pomysłu i sposobu realizacji. Paczka od kilku dni jest gdzieś... Przychodzą sms-y że czeka u kuriera a kurier że czeka w centrali. Tak to się jeszcze długo z nią nie spotkam. Chyba trzeba się przeprosić z Pocztą Polską bo Paczkomaty pod względem obsługi wyglądają coraz gorzej jakby firmie przestało zależeć na klientach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie czwarty dzień,przy czym zero wiadomości,ostatni status przyjęto w oddziale,więc nawet mobilny się zepsuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Następnym razem po prostu wybiorę Pocztę Polską, przynajmniej nie będę się musiała ścigać z kurierem po całym Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak mam iść na pocztę i stać godzinę w kolejce to jestem chora.. Chociaż wolę pocztę niż kuriera.

      Usuń
  8. Lepszy byłby system z możliwością zablokowania wyboru dostawy poprzez paczkomat w sytuacji kiedy na danym terenie paczkomaty są przeładowane. i np. po zwolnieniu się miejsc znowu uruchamiana byłaby możliowość wyboru paczkomatu w sklepach. Może dość skomplikowane technicznie, ale gdyby zatrudnić do tego pomysłu kogoś z głową na karku np. informatyków/elektroników po studiach na AGH to by to ogarnęli. W każdym razie kogoś łepskiego, a nie głąba pierwszego z brzegu, który by się podjął tego zadania za parę groszy. System byłby dopieszczony, sprawny, a Wasz interes by kwitł. Czasem jak widzę jak firmy marnują swój potencjał kiepskimi rozwiązaniami to smutno mi się robi. Żałuję, że nie mam szans dostać się do pracy jako menager albo ktoś w tym stylu, bo mam studia skończone w innym kierunku. Jest tyle pomysłów, aż dziwi mnie, że nikt na nie nie wpadł wcześniej. Życzę powodzenia w realizacji planu, zwłaszcza w okresie przedświątecznym! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, myślałam że już tak jest, że blokują wybór paczkomatu gdy się zapełni. To tak jak z Polskim Busem. Wystarczyłoby wprowadzić numerację siedzeń przy rezerwacji biletu i nie byłoby tego cyrku gdy podjeżdża autokar a ludzie depczą po sobie pchając się do wejścia. Proste rozwiązania na wyciągnięcie ręki

      Usuń
    2. Pomysł bez sensu.Sytuacja w paczkomacie zmienia się z minuty na minutę-to co jest zajęte za 5 min.może być wolne-i odwrotnie.Jeśli jest wolna skrytka w momencie składania zamówienia to musiałaby być zablokowana do momentu przyjścia paczki.Nierealne.Myślę że lepsze byłoby zrezygnowanie z nadawania paczek w automatach-jedna firma handlująca w pobliżu paczkomatu może go nieźle zablokować.

      Usuń
  9. 4ta paczka w przeciągu kilku tygodni i za każdym razem odbiór z samochodu. Ostatnio przy minusowej temperaturze ustawiła się 5osobowa kolejka. Każda osoba była obsługiwana ponad 5 minut. Czekałam pół godziny. Im bliżej świąt tym będzie gorzej. Ja rezygnuję z Impostu

    OdpowiedzUsuń
  10. MOJE 2 PACZKI OD 4 DNI LEŻĄ W ODDZIALE KATOWICE. JESTEŚCIE TRAGICZNI!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jestem zadowolona. Już kilka razy dostałam wiadomość typu że paczka czeka w mobilnym paczkomacie ale zawsze stał on przy paczkomacie z którego korzystam. Nigdy nie miałam problemu z odbiorem przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez takich ludzi takie firmy w polsce legalnie egzystują. GDY PŁACĘ ZA USŁUGĘ DOSTAWY DO PACZKOMATU TO MA BYĆ DO PACZKOMATU A NIE OBOK - DO SAMOCHODU Z STERTĄ PRZESYŁEK PO KTÓRYCH ŁAŻĄ PRACOWNICY INPOST i do tego trzeba się naczekać w kolejce na mrozie (gorzej niż na poczcie polskiej, z której to inpost tak się nabijał i uważał, że jest lepszy - a teraz okazuje się, że jest 3 razy gorszy). Tego samego dnia i o podobnej porze stałem w kolejce na poczcie- 7 minut; do mobilnego paczkomatu 30.

      Ważne, że inpost zarobi, a to że szary zjadacz chleba straci - chociażby swój czas - to się nie liczy.

      Usuń
  12. U mnie jest status przyjęto w oddziale a paczki ani widu ani słychu !

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu zima ich zaskoczyła...totalna katastrofa.Ja raczej też zrezygnuję na przyszłość.O tyle dziwne że ostatnia paczka(kilka dni temu)została za moją zgodą przekierowana do punktu odbioru(mały sklepik)a teraz nie ma nawet komu ich rozwieść-leży w sortowni i kwitnie.Żenada.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie po to zamawiam paczkę pod wskazany paczkomat aby później biegać po mieście. Jeśli macie Państwo problem z ograniczoną ilością skrytek, to proszę zatrudnić na ten okres doręczycieli, którzy dowiozą przesyłkę pod wskazany adres (najbliższy paczkomatowi, do którego była zamawiana przesyłka). Wiadomo przecież, że są to punkty w okolicach zamieszkania lub pracy. Nie przyjmuję do wiadomości tej informacji. Jeśli zostanę postawiona przed faktem, zrezygnuję z Waszych usług.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie 2 dni niezmiennie " status przyjęto w oddziale Inpost-Wrocław " a paczki jak wyżej ani widu ani słychu :(. Oj psuje się InPost, oj psuje !

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie 2 dni niezmiennie " status przyjęto w oddziale Inpost-Wrocław " a paczki jak wyżej ani widu ani słychu :(. Oj psuje się InPost, oj psuje !

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja jechała 2 dni by trzeciego spocząć w oddziale i drzemać. Poprzednia zamówiona na kuriera objawiła się mailem że czeka w sklepie w innej dzielnicy.
    Kiedy usiłowałam nadać paczkę w punkcie okazało się ze wszystkie punkty podane w necie to fikcja. Na infolinii pani nie miała w ogóle pojęcia że te punkty w ogóle nie zaistniały. W kolejnych sklepikach mówiono że owszem podpisani z nimi rok temu umowę i na tym się skończył kontakt z Inpostem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mobilne paczkomaty to jakas sciema. Nikogo nie bylo w Trzebini po 19:30 a sms mowil o 20:00.

    OdpowiedzUsuń
  19. Historia najnowsza. Zapraszam na krótką projekcję: https://youtu.be/mJYhIrygKmc

    OdpowiedzUsuń
  20. Paczka od 4 dni w Katowicach. Do mnie oczywiście wciąż nie dotarła. Szczególny minus za nieodpowiadanie na telefony, formularz kontaktowy się nie otwiera. Porażka totalna i brak szacunku dla klienta

    OdpowiedzUsuń
  21. Przekierowanie? Mowy nie ma. Ma być na Iwaszkiewicza i koniec. Inny punkt to konieczność dojazdu a to znaczy dodatkowe koszty i strata czasu. Nie nabiorę się także na odbiór w samochodzie. W ub. r. w grudniu stałem w kolejce ponad 1
    godzinę i odszedłem z kwitkiem, bo moja paczka się gdzieś zawieruszyła -
    odebrałem dobę później z paczkomatu. Więcej na ten trik się nie nabiorę.
    Nie po to wybieram dogodny punkt, aby później jeździć gdzieś po Legnicy lub
    bez sensu stać w kolejce. Wolę dobę zaczekać. Przy dodatkowych kosztach lepszy kurier, wyjdzie tak samo lub taniej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja paczka dotarła do oddziału inpost Kraków i tam ugrzęzła. Miał być prezent na Mikołaja dla żony, gdy zamawiałem była gwarancja dostarczenia na 6 grudnia. Brawo, k...a Paczkomaty!!! Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług!!

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja nie narzekam. System się sprawdza. Jedyne co bym zasugerował, co w jakimś niewielkim stopniu odciąży skrytki, to wrzucanie kilku paczek tego samego odbiorcy do jednej skrytki. Zdarza się, że danego dnia mam do odebrania 3-4 paczki w paczkomacie InPostu i każda z nich zajmuje jedną ze skrytek a można spokojnie wrzucić je do jednej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Od ponad tygodnia paczka jest gdzieś w Warszawie.Zero odpowiedzi na formularz kontaktowy, infolinia delikatnie mówić-nie działa, brak możliwości przekierowania do innego punktu, o opcji odbioru w punkcie mobilnym mogę tylko pomarzyć. Chętnie odbiorę paczkę nawet na drugim końcu miasta, tylko niech mi ktoś łaskawie odpowie na wiadomość!!!Porażka!!!Kompletna porażka, brak odpowiedzialności i szacunku!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Enigmatyczny paczkomat mobilny, ktorego nie ma na miejscu. Lepiej byloby napias, ze czeka w samochodzie, ale to szczegol, najgorzej, ze go nie ma

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyjątkowo długie jest czekanie na przesyłki. I wyjątkowo nieprofesjonalna i niekulturalna obsługa klienta na infolinii. Niestety ostatni raz korzystam z waszych usług. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Inpost jest mistrzem w braku odpowiedzialności i co za tym idzie ,w traceniu klientów . Nauka na przyszłość - omijać z daleka .

    OdpowiedzUsuń
  28. Po otrzymaniu wiadomości o tym, że moją paczkę będę mogła odebrać od kuriera pod paczkomatem, w komentarzach na tym blogu przeczytałam wiele niepochlebnych komentarzy dotyczących tej nowej opcji. Negatywnie nastawiona wyruszyłam po odbiór paczki, wyobrażałam sobie, że jeżeli uda mi się w ogóle kogokolwiek zastać po paczkomatem to będzie to jakiś pan w busie dostawczym. Zdziwiłam się gdy odkryłam, że zamiast mężczyzny w białym samochodzie czekają na mnie dwie uprzejme i miłe panie, które po chwili odnalazły moją paczkę. Może odbiór paczki trwał kilka minut dłużej niż przy standardowym odbiorze z Paczkomatu, jednak jestem zadowolona z wprowadzonej przez Inpost funkcji poradzenia sobie z nawałem przedświątecznych paczek gdyż otrzymałam zamówiony produkt w jeden dzień od jego wysłania ze sklepu

    OdpowiedzUsuń
  29. Po prostu dramat, olewanie klienta i niekompetencja. Po przekierowaniu moja paczka zniknęła, zero odpowiedzi na formularz kontaktowy, zero możliwości dodzwonienia się. Nigdy więcej, za kilka złotych można wysłać prawdziwym i profesjonalnym kurierem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem taka wściekła!
    Ja rozumiem, że jest okres przedświąteczny i więcej paczek, ale można to było przewidzieć i np zatrudnić dodatkowe osoby, no ale po co !
    Trzeci raz koczuję w biurze na Annopolu, w środku tłum wściekłych jak ja klientów, których paczka zaginęła na magazynie (swoją drogą wystarczy rzut okiem na wygląd magazynu- BURDEL NA KÓŁKACH, paczki zrzucone na kupę)
    Szukają godzinę po to by oznajmić, że NIE WIEDZĄ, gdzie jest paczka!
    Ludzie się awanturują, dziewczęta za biurkami płaczą, że to nie ich wina, no to jest proszę państwa jakiś DRAMAT.

    Najgorsza nieprofesjonalna firma świata .

    OdpowiedzUsuń
  31. Mobilny paczkomat ta jakaś kpina dostałem sms że paczka będzie czekała do 20 byłem na miejscu 3 razy w różnych godzinach troche czekałem i żadnego paczkomatu mobilnego nie było. Strata paliwa na jeżdzenie do czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  32. Dramat, po co reklamują, że szybka przesyłka, jak jest już 5 dni i ani widu ani słychu po paczce;((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  33. Wybrałem paczkomat żebym nie miał określonej godziny odbioru a tu wielka dogodność paczka w paczkomacie mobilny w określonych godzinach i nie mam jak odebrać może inpost nie wie że ludzie chodzą do pracy. Żenada

    OdpowiedzUsuń
  34. Przekierowałam paczkę do punktu Małpka na ul. Dąbrowskiego w Poznaniu. W piątek paczka miała status" Przekazano do umieszczenia w punkcie". Czekałam aż przyjdzie mail/sms, że paczka czeka w punkcie, a zamiast tego otrzymałam maila, że paczka została odebrana... Udałam się do punktu i, jak się okazało, sklepu w tym miejscu już nie ma... Ja się pytam do cholery GDZIE JEST MOJA PACZKA!!!!! Kurier potrzebował prezentu dla żony/dziewczyny?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem dokładnie tą samą sytuacje z tym, że przekierowałem paczke do małpki express. Również nie dostałem smsa z kodem. KPINA a nie firma kurierska. Sprawę skieruje na policje jeżeli nie odnajdzie się moja paczka.

      Usuń
  35. INPOST Paczkomaty to jest tragedia, ostatni raz wybieram taki rodzaj przesyłki. Od prawie tygodnia moje 3 przesyłki leżą w jednym z oddziałów w Rybniku i nic nie wiadomo co się z nimi dzieje. Na infolinie dodzwonić się nie da, na wiadomości na fb nie odpowiadają tak samo jak na maile i wiadomości przesłane przez ich stronę. Radzę porządnie się zastanowić nad wyborem tego rodzaju przesyłki poprzez INPOST, bo to początek grudnia a oni już nie dają rady z paczkami a im bliżej świat będzie coraz gorzej. Ja mam tylko cichą nadzieje że przynajmniej do świat paczki dostanę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie czytałam tego wcześniej. Teraz mam za swoje: czekam na zamówione okulary a one podobno sobie leżą od paru dni w oddziale Gdańsk. Zawsze byli ok to myślałam że teraz też tak będzie. Trza mi było najpierw na bloga wejść a tak..

      Usuń
  36. Tragedia od 3 dni wiszę na parapecie ( paczkomat mam naprzeciwko okna) a paczki jak nie było tak nie ma samochód stoi czasem po 6-8 godzin pod paczkomatem i sznureczek ludzi koło niego bo pan nieogrania takiej ilości przesyłek. Jeśli macie taką ilość przesyłek to wysyłacie więcej kurierów a nie paczka czekała dwa dni od nadania jej numeru przez sprzedającego do czasu odebrania jej przez kuriera następnie od wczoraj od 6 rano paczka jest w sortowni w warszawie zamiast być już dawno u mnie. OSTATNI RAZ KORZYSTAM Z PACZKOMATU!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Beznadziejny pomysł. Nie zamawiałem dostawy do busa-widmo tylko do paczkomatu, żeby odebrać paczkę po 16:00 wychodząc z pracy. O 20:00 jestem 30km od miejsca gdzie może czeka na mnie. Skandal i dziadostwo. Nie umiecie ogarnąć swojej oferty, to napiszcie na stronie, a nie kombinujecie. Mam nadzieję, że to był Wasz strzał w kolano, z którego długo inpost będzie się wylizywał

    OdpowiedzUsuń
  38. PRZESTAŃCIE OSZUKIWAĆ LUDZI! Te wszystkie wspaniałe udogodnienia są tak naprawdę zwykłym oszustwem! Jeżeli nie jesteście w stanie dostarczyć przesyłek do paczkomatów to po co przyjmujecie kolejne zlecenia? Gdybym chciał stać 30 minut w kolejce postałbym na poczcie polskiej! Przy okazji bym nie marznął! A tak jestem "obsługiwany" przez dwie niekompetentne baby, które w gąszczu przesyłek usiłują znaleźć moją w samochodzie i to w takim tempie, że nawet Pani Krysia z okienka na poczcie jedząc jedną ręką pączka i zapijając kawę robi to szybciej! PRZESTAŃCIE MAMIĆ I OSZUKIWAĆ LUDZI! Po co wam rozbudowane systemy informatyczne skoro nie potraficie przewidzieć ilości paczek w paczkomacie docelowym?! To było ostatnie moje zamówienie realizowane przez waszą pseudo firmę i uważam, że znacznie więcej ludzi wyciągnie z tego konsekwencje, gdyż wasze "usługi" to po prostu chory żart, zresztą nie jedyny w tym wspaniałym kraju. sKANDAL!

    OdpowiedzUsuń
  39. wybierasz paczkomat piszą że czeka u mobilnego do 21szej a jak po tej godzinie idziesz do skrzynki to w środku masz paczkę kogoś innego i co dalej !!!!!!!!!!
    NIE KOMPETENTNA FIRMA

    OdpowiedzUsuń
  40. SMS o możliwości odebrania paczki z mobilnego, a na miejscu kurier mówi, że paczki i nie ma bo "chyba wrzucił ją do paczkomatu". Oczywiście kodu do paczkomatu nie dostałem ani SMSem, ani mailem. Tak więc paczka przeleży w paczkomacie, a później pewnie "zaginie". Innowacja pełną gębą. Swoją drogą jeśli po tych świętach firma nie straci klientów i nie padnie, to będzie to prawdziwy, w sensie metafizycznym wręcz, cud.

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekam na paczkę już 2 dni, a ona nie ma miejsca w paczkomacie??? Żart jakiś???? Dodzwonić się na obie infolinie oczywiście nie da! Piszecie o możliwości przekierowania?? Kolejny żart. Niby jak się w Wami skontaktować? Telepatia? Ostatni raz korzystałam w waszych usług. Tylko oddajcie mi paczkę i więcej się nie zobaczymy! obiecuję.

    OdpowiedzUsuń
  42. Po raz ostatni zamawiam przez Paczkomaty, sorry ale jak chce zamowic DO PACZKOMATU to do niego chce przesylke. A dostalem smsa ze paczka lezy w punkcie odbioru na kompletnie rozkopanej ulicy do ktorej jest bardzo ograniczony dojazd, nie ma gdzie zaparkowac. Dlatego zamowilem do paczkomatu bo go mam po drugiej stronie ulicy, a nie do PUNKTU ODBIORU, jesli bym chcial do PUNKTU ODBIORU to bym zamowil do placowki POCZTY POLSKIEJ mialbym blizej i taniej. KA TA ST RO FA!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzień dobry, Od ponad tygodnia nie przyjeżdża do nas kurier pomimo umowy z Państwem (kod pocztowy 01-445). Mamy kilkadziesiąt przesyłek do odbioru, do świąt zostało 5 dni! Nie sposób dodzwonić się do Państwa, opiekun i kurier nie odbierają telefonów. a mam tylko jedno pytanie - czy mogę paczki zawieźć bezpośrednio do sortowni? Gotowa jestem zrobić to nawet teraz, ale nie wiem, czy sortownia działa w soboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można. ją tak właśnie robiłam gdy kurier nie dojechał

      Usuń
  44. Dziś po wpisaniu kodu w paczkomacie otworzyła się pusta skrytka.
    Zapewne pracownik Inpostu ukradł paczkę.
    Złożyłem reklamację ale wiem że za miesiąc otrzymam list z informacją że nie jestem uprawniony do składania reklamacji, chyba że nadawca zrzeknie się swoich praw na moją rzecz.
    Niestety to nie pierwszy przypadek.
    Radzę unikać Inpostu.
    Edward

    OdpowiedzUsuń
  45. Pomysł dobry, ale wprowadzony w ten sposób jest nieskuteczny. Ludzie, którzy wybierają przesyłkę do paczkomatu to ludzie, którzy nie siedzą cały dzień w domu czekając na paczkę. Od 2 dni dostaje sms, że mogę odebrać paczkę z mobilnego paczkomatu do 16.00... Kurde, jakbym przed 16.00 bywała w domu to wybrałabym kuriera! Trochę logiki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Masakra. Nie polecam nikomu. Przesyłka trafiła dopiero po tygodniu. W punkcie jeszcze 4 przesyłki których nawet nie można odebrać samemu bo nikt nie chce ich wydać. Na dodatek ludzi się przyjmuje w drzwiach które są otwierane tylko z jednej strony i bezczelnie zamyka się im drzwi przed nosem. Kto KU*WA zatrudnia takich CH*jI Taki od razu powinien dostać w RYJ. To jakieś kpiny. Jak tak się podchodzi do przesyłek i ich właścicieli to lepiej niech się to rozpadnie w CH*J. Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja zamowiłam paczkę na początku grudnia (05.12.2016, w środku przedmioty o wartosci 300zł, nr przesyłki:632608340602701034616823 ) i niestety miałam tę nieprzyjemność skorzystania z opcji "Paczkomat''. Sms z kodem odbioru otrzymałam 08.12.2016. Niestety, po wpisaniu odpowiedniego kodu - skrytka nie otworzyła się (paczkomat zaciął się). Kolejna próba wpisania kodu niestety zakończyła się fiaskiem - system odnotował paczkę jako odebraną. Połączenie się z beznadziejną obsługą klienta, jak i warszawskim oddziałem (Annopol) graniczy z cudem, a osoby tam pracujące po prostu mydlą oczy klientom. Napisałam więc maile z prośbą o informacje o mojej paczce, a odpowiedzi to : "Oddział został zobligowany do pilnej realizacji zgłoszenia." ( info mailowe z dn. 13.12. od Magdaleny Pyś albo "Nasz Kurier został już powiadomiony.W dniu dzisiejszym powinien on przełożyć paczkę" z dn. 09.12.2016 od Magdaleny Marek. Do tej pory brak informacji. W dniu 16.12.2016 odwiedziłam oddział Inpost na ul.Annopol w Warszawie (z nadzieją że zastanę tam swoją paczkę - zgodnie z informacjami podawanymi smsowo paczka po 3 dniach ''leżakowania'' w paczkomacie trafia do oddziału) Zastalam tam długą kolejkę wściekłych klientów i wszechobecny chaos - nikt nic nie wie, nie wiadomo kiedy udzielą konkretnych informacji, nie wiadomo gdzie są przesyłki. Pracująca tam dziewczyna poinformowała mnie że najprawdopodobniej NIKT NIE ZAUWAZYŁ że moja paczka leży tam od tygodnia, co jest po prostu śmieszne z uwagi na fakt że mają rzekomo przepełnione paczkomaty i chyba naturalnym jest że ktoś ''kontroluje'' to przeładowanie... Zapewniła mnie również że prośbę o przeniesienie paczki przekaże już bezpośrednio kurierowi. Niestety do tej pory nikt się nie odzywa. Nie jest też pewne że moja paczka nadal tkwi w tym paczkomacie... Tracę już cierpliwość. Czekam do jutra i sprawę zgłaszam UOKiK.

    OdpowiedzUsuń
  48. Do Was przynajmniej próbują dostarczyć paczkę moja od 12.12 jest w Katowicach i nie wyrusza do Gliwic co oznacza że dziś mija tydzień dodzwonić się nie da na @ nie odp.

    czytając powyższe komentarze nawet nie mam co jechać do tych Katowic bo mi mojej własności nie wydadzą

    OdpowiedzUsuń
  49. Kilka przesyłek leży w punkcie odbiorczym w Legnicy przy ul. Karola Myrka 32. Nie można ich nawet odebrać osobiście. Sam osobiście byłem świadkiem jak tamtejszy pracownik przeładowywał przesyłki do rozesłania z kilku metalowych koszy do jednego który był później ładowany na busa w takim stylu że kosze były od siebie oddalone od siebie na ok. 1,5-2 metry a ten rzucał przesyłkami z jednego kosza do drugiego. MASAKRA. To już będzie mój koniec korzystania z usług inpostu tym bardziej że już raz zamówiłem dotyki do tabletów dla swoich klientów i mimo porządnego spakowania oba dotyki były stłuczone a sam karton wgnieciony jakby ktoś na niego stanął. Żenada.

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolejny grudzień i kolejne wydawanie kartonów z "paki". Nawet mi się nie chce tam jechać i sprawdzać, czy może jest inaczej niż w zeszłym roku, bo na pewno jest identycznie. Czyli odstałbym pół godziny na mrozie żeby się dowiedzieć, że nie mogę dostać przesyłki, bo jest za pobraniem.
    Jeszcze nie zwolniliście tego debila, który pozwala systemowi na wydawanie z samochodu przesyłek niewydawalnych?

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi niestety ktoś ordynarnie w Inpost ukradł tableta. Dostałem dwa sms - jednego o 19.25, drugiego o 19:00 że paczka czeka do odbioru. Akurat wtedy nie mogłem podjechać. Dzień póżniej zobaczyłem na mojej skrzynce mailowej informacje, że przesyłka została odebrana. Oczywiście zgłoszę temat na policję - kurier albo sam zaopiekował się przesyłką, albo wydał ją komuś przez pomyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  52. Od czwartku czekam na przesyłke !!! Pojebało was ? ile można czekać!!! Zgłosze was chuje do prokuratury i każdemu będę was odmawiał, aż zdechniecie oszuści !!!!!!! Prezent na święta miał byc, a jest wielki chuj !

    OdpowiedzUsuń
  53. Wnioskuje o zbiorowy pozew sądowy drodzy Państwo! musimy założyć jakieś forum, ustalić pozew i go złożyć w prokuraturze.

    OdpowiedzUsuń
  54. gdzie jest moja przesyłka ?! dotyczy paczkomat Makuszyńskiego
    kto zapłaci mi za poświęcony czas i spalone paliwo ! w dniu 17.12 o godz. 19:45 podjechałem pod mobilny paczkomat zgodnie z otrzymanym sms i był już zamkniety !!!! dowiedziałem się od obslugi stacji , ze nie jestem pierwszy , który nie może odebrać paczki .
    To kpina ! Proszę o dostarczenie paczki zgodnie z zasadami , prosze o niezapłacenie tej osobie za pracę w dniu 17.12. oczekuję na informacje.

    OdpowiedzUsuń
  55. Po 1,5 h czekania udało się odebrać paczkę z mobilnego paczkomatu. Przedemną było jakieś 20 osób. Pan strasznie długo szukał paczek. Powiedział, że pracuje do godz. 20.00 i o tej odjeżdza, pomimo jeszcze bardzo długiej kolejki do odbioru paczek. Na szczęście zdążyłam odebrać paczkę minutę przed 20.

    OdpowiedzUsuń
  56. Strasznie długo czekam już na przesyłkę ponad tydzień a w niej są leki dla dziecka !!!!!! i dalej jej nie ma jest tylko informacja nieaktualizowana , że jeździ między oddziałami in post po wyciągnięciu jej z paczkomatu nadawczego, koszmar

    OdpowiedzUsuń
  57. Gdzie jest moja paczka?
    Co się z nią dzieje?
    Chce ją osobiście odebrać, ale gdzie?
    20.12 nie odebrana w mobilnym i koniec info.
    Piszą, że w kolejnym dniu będzie ponowna próba.
    Mam w niej części do auta, aby jutro naprawić przed wyjazdem na święta.

    OdpowiedzUsuń
  58. kolejne miejsce w którym piszę. Otrzymałem informację na emaila (brak sms'a), że odebrałem paczkę z mobilnego paczkomatu... ale ja jestem w pracy! I nie odbierałem żadnej paczki! Z tego co czytam to nie pierwsza taka sprawa, wysłałem już zażalenie poprzez kontakt na waszej stronie. Żądam zwrotu pieniędzy za paczkę i przesyłkę skradzioną przez kogoś innego, a był to wymarzony prezent dla dziecka i teraz muszę pilnie szukać zastępczego prezentu! Mieliście wysyłać sms'y za każdym razem kiedy będzie dostępna paczka i o której godzinie a tego nie zrobiliście w moim przypadku: "Pamiętaj - o tym, gdzie odebrać przesyłkę każdorazowo poinformujemy Cię za pośrednictwem wiadomości SMS i e‑mail."

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy ktoś to czyta?!! Te wszystkie sprawy i skargi?! Czy dalej przyjmują zlecenia i mają wszystko w doopie? Moja paczka 19.12 została przekazana do oddziału Inpost. 20.12 już tam była miała zostać dostarczona do paczkomatu we Wrzeszczu. Komunikat cały czas ten sam. Dodzwonić się nie można, na maile nie odpisują. Żebym wiedziała gdzie to pojechała bym zrobić raban.Zamówiłam okulary korekcyjne na specjalne zamówienie bo zniszczyłam poprzednie. Nie jest to ciuszek bez którego
    mogę się obejść. Potrzebuję ich do normalnego funkcjonowania. Już nie wiem co robić. Korzystałam często z usług inpostu i zawsze było ok....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/niedlainpost/
      polajkuj i opisz swoja historie niech zobaczą ze jest nas wiecej

      Usuń
  60. Przeczytałem wasze historię i powiem że mieliście wielkie szczęście. Od 2 do 4 tygodni i już cieszyliście się waszymi paczkami.
    Ja miałem większego pecha moja paczka została prawdopodobnie skradziona przez kogoś albo gdzieś zginęła w tym ich wielkim bałaganie. Po 2 tygodniach oczekiwania moja paczka zmieniła status na odebrana w mobilnym paczkomacie mimo że żadnej paczki nie odebrałem ani nie dostałem info że mogę ją odebrać.
    Reklamacja złożona i co? I nic. Inpost nawet nie raczył przesłać grzecznościowego maila że się tym zajmują i kiedyś to rozwiążą.

    Z racji że mnie ignorują albo się pogodzę ze stratą paczki za paręset zł albo stracę masę czasu na zgłaszaniu sprawy na policję i dalej do sądu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/niedlainpost/ \
      polajkuj i opisz swoja historie niech zobaczą ze jest nas wiecej

      Usuń
  61. Zapraszam do opisywania swoich zdarzeń z inpostem
    https://www.facebook.com/niedlainpost/
    polajkuj i opisz swoja historie niech zobaczą ze jest nas wiecej

    OdpowiedzUsuń
  62. Z tego co czytam okazuje się że niezadowolonych z usług jest sporo. Ja też radzę się 2 razy zastanowić zanim skorzystacie z usług InPost. O ile mogę zrozumieć że czasami coś może zdarzyć z przesyłką to na pewno nie rozumiem traktowania klientów. W moim przypadku przesyłka doszła po 2 tygodniach co uważam że w takim bałaganie to i tak jest sukces, ponieważ myślałem że dawno zaginęła. Na drugi dzień po wysłaniu przesyłki otrzymałem informację, że już została odebrana??? jednakże to nie ja byłem tą osobą. Po rozmowie telefonicznej uspokojono mnie że to jakaś pomyłka i na następny dzień przesyłkę otrzymam. Od tej pory wszyscy nabrali wody w usta i codziennie przez 2 tygodnie zapewniano mnie przesyłkę jutro dostanę. Po prostu kpiono ze mnie w żywe oczy. 3 razy składałem reklamacje na stronie InPost jak pocztą na bok@inpost.pl Na żadną reklamację nie otrzymałem odpowiedzi, nawet nie potwierdzono przyjęcia. Dopiero po interwencji sklepu wysyłkowego stał się cud i coś ruszyło. Na telefony w tej sprawie wydałem ponad 20zł. co znacznie przekroczyło koszt usługi. Uważam, że tą sprawą powinien ktoś się zainteresować bo jak czytam wiele osób jest poszkodowanych. Usługa została niewłaściwie wykonana za co nie usłyszałem nawet słowa przeprosin. To jest skandaliczne zachowanie. Taka firma nie powinna się zajmować obsługą ludzi.Więcej mi się nie chce pisać. BRAK SŁÓW.

    Stanisław

    OdpowiedzUsuń