12 kroków do celu — poznaj drogę przesyłki do Paczkomatu InPost




Co oznacza status „przygotowana do nadania”? Czy Paczucha jest już w drodze? Te pytania bardzo często słyszą od Was nasi konsultanci. Uchylamy rąbka tajemnicy! Oto cała trasa, którą przebywają niemal wszystkie paczki nadane w usłudze InPost Paczkomaty. 

Każdego dnia nawet kilkaset tysięcy przesyłek, które zamówiliście do Paczkomatów InPost, przemierza swoją wyznaczoną wcześniej drogę. To właśnie przestrzeganie starannie zaplanowanej i dopiętej na ostatni guzik ścieżki pozwala na doręczanie paczki nawet w czasie krótszym niż 24 godziny! 



4 komentarze:

  1. Widać, że status gotowa do odbioru ma się inaczej niż Państwo podajecie. Po wpisaniu kodu otworzyła mi się dziś pusta skrytka. Teraz szukaj wiatru w polu i bądź mądry gdzie jest moja opłacona w sklepie internetowym przesyłka. W ciągu tygodnia to już drugi taki numer z Państwa strony (ha co najlepsze paczka znów z tego samego sklepu). Ehh...

    OdpowiedzUsuń
  2. W dniu wczorajszym otrzymałam e-maila z InPost o przesyłce kurierskiej, którą mogę przekierować do Paczkomatu. Tak też zrobiłam. Wybrałam paczkomat LOD12A. Dlaczego zatem dziś otrzymałam wiadomość, że cytat:
    "2017-02-01 miała miejsce 1. próba doręczenia paczki kurierskiej. Kolejna próba doręczenia nastąpi jutro. Jeśli chcesz umówić inny termin doręczenia, skontaktuj się z nami. Numer telefonu znajdziesz na druku awizo, który kurier zostawił pod Twoim adresem."
    Po pierwsze cały dzień byłam w domu i nikogo z InPost nie było. Po drugie w skrzynce nie ma avizo!!!!! Po trzecie, skoro przekierowałam przesyłkę i taka informacja jest managerze paczek (sposób odbioru: paczkomat LOD12A Przy Pawilonie handlowym Naruszewicza2), to czemu wysyłacie kuriera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o informację dlaczego nie są odbierane przesyłki polecone z POK ZABKA135 w Warszawie, przy ulicy Racławickiej 2?
    Zostawiam tam przesyłki Allegro, dlatego że punkt jest blisko domu. Niestety przesyłki odbierane są nieregularnie i z dużym opóźnieniem, co naraża mnie na skargi klientów, którzy kupili ode mnie przedmioty na Allegro.
    Na przykład przesyłka nr 402595026780066014906595 została przekazana do POK 27.01.17 i jest nadal nieodebrana, podczas gdy powinna być dostarczona pod wskazany adres w terminie 4 dni!.
    Proszę o pilną interwencję w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjęta w oddziale InPost. O co chodzi

    OdpowiedzUsuń