InPost Złotym Partnerem konferencji eDelivery


Czy wiecie, że rynek e-commerce to wciąż jedna z najbardziej obiecujących gałęzi gospodarki? Sprzedaż online rokrocznie notuje coraz większe zyski, dlatego warto inwestować zgodnie z tymi trendami. Jak to zrobić? Najlepiej nauczyć się od praktyków branżowych, których będzie można spotkać 26 września na drugiej edycji konferencji eDelivery 2017, poświęconej m. in. logistyce w e-commerce, która odbędzie się na Stadionie PGE Narodowym.

InPost jest jednym z partnerów tej konferencji i dokłada wszelkich starań, aby w agendzie tego spotkania znalazły się osoby z bogatym doświadczeniem w dziedzinie e-commerce. Specjaliści podzielą się swoją wiedzą pokazaną na konkretnych case studies. W gronie prelegentów znajdują się m. in.: Szymon Bujalski z Empiku, Joanna Torres z TOYS’R’US France i Grzegorz Sałdoń z Shopera.

Szczególnie zachęcamy Was do wysłuchania prelekcji Łukasza Turczyńskiego Global Commercial Directora InPost, który na konferencji zaprezentuje temat udziału usługi Cross Border, czyli paczek wysyłanych za granicę, we wzroście rynku e-commerce. O temacie tym pisaliśmy w tekście: Przekrocz granice i rozkręć swój biznes z usługą InPost Cross Border!

Prelegenci będą mówić też o znaczeniu jakości obsługi klientów oraz o omnichannel:
- Staramy się, aby nasi prelegenci reprezentowali duże firmy i mieli bogate doświadczenie w branży. W tym roku zależy nam na tym, żeby podobnie jak w pierwszej edycji, prelekcje były w formie case studies. Mamy też nadzieję, że doświadczenia zdobyte przy poprzedniej organizacji pozwolą nam na uzyskanie jeszcze lepszego efektu - tak merytorycznego, jak organizacyjnego.
 tłumaczy Piotr Szymczak, Chief Sales & Marketing Officer w Grupie Furgonetka, która jest organizatorem konferencji.

Warto zaznaczyć, że zeszłoroczne wydarzenie zgromadziło około 200 właścicieli sklepów, managerów oraz dyrektorów odpowiadających za e-commerce oraz logistykę. W tym roku przewidywana frekwencja jest jeszcze większa, ponieważ oprócz logistyki pojawią się także inne zagadnienia związane z komunikacją skierowaną do klientów, płatnościami oraz tak istotną sprzedażą poza granice Polski.

Bilety na wydarzenie można zakupić na http://edelivery2017.pl/#bilety .Warto się pospieszyć, ponieważ do 31 maja dostępna jest promocyjna pula 60 biletów w cenie 249 PLN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz