Odbiór paczek w sobotę 25 listopada 2017









Okres przedświątecznej gorączki daje o sobie znać. Szczególnie teraz sprawna organizacja logistyczna i pewność, że Państwa Klienci otrzymają przesyłki w jak najkrótszym czasie, jest dla nas kluczowa. Dlatego miło nam poinformować, że 25.11.2017r. uruchamiamy możliwość odbiorów sobotnich, które przyczynią się do usprawnienia operacyjnych procesów w Państwa firmie.


W jaki sposób można złożyć zlecenie odbioru przesyłek na sobotę:

  1. Zlecenia za pomocą systemu WebTrucker możecie Państwo złożyć do piątku 24.11.2017 do godziny 14:00. W polu "uwagi dla kuriera" prosimy wpisać: SOBOTA
  2. Zlecenia za pomocą systemu Manager Paczek lub za pośrednictwem API możecie Państwo również złożyć do piątku 24.11.2017 do godziny 14:00 za pomocą formularza: https://odbior-w-sobote.inpost.pl/

Sobotnie zlecenia będą realizowane między godziną 10:00 a 14:00. Minimalny wolumen wymagany przy sobotnich odbiorach to 50 sztuk paczek. 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z opiekunem handlowym.

Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za korzystanie z naszych usług i gwarantujemy, że robimy wszystko, aby zapewnić Państwu stałą, kompleksową i profesjonalną usługę logistyczną.


17 komentarzy:

  1. Moje paczki "kisną" w magazynie InPostu we Wrocławiu - jedna ponad 2 doby,druga około doby.Nikt na infolini nie potrafi powiedzieć dlaczego paczki nie są dostarczane do paczkomatu.
    Wygląda na to ,że InPost ma poważne problemy logistyczne i finansowe.
    Odbiór paczek w sobotę??,a co z paczkami zalegającymi magazyn we Wrocławiu???.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja od 3 dni jest w oddziale w Gdańsku... kiedy pójdzie dalej?

    OdpowiedzUsuń
  3. a moja podobno jest u kierowcy na dworcu w poznaniu i czeka aż ją odbiorę, problem w tym że poszedłem a gość wku... jak przecinak bo mu wrzucili paczki w liczbie 200 on je wywalił na podłogę w holu dworca i każdy miał sobie sam szukać. Po 15 min powiedział że się zwija (około 16:15) i jedzie na bazę bo i tak nie da rady nic poszukać, dodam że w sms dostałem że kierowca będzie czekał do 20:00. Kilka osób robił fotki ja nagrałem filmik i chyba go umieszczę na youtube. Zresztą mam obawy czy zawartość będzie w jednym kawałku... Czyżby to była ta lepsza zmiana?

    OdpowiedzUsuń
  4. A moje 3 paczki przyszly na drugi dzien. Tak samo do zony. Tez 3. Byle tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moje 3 paczki przyszly na drugi dzien. Tak samo do zony. Tez 3. Byle tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja paczka też tylko jeden dzień wędrowała do mojego małego miasteczka przez pół Polski... do tego była to usługa darmowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szanowni Państwo, a kurier który miał rozdawać paczki w Warszawie na Dembowskiego 10... gdzie zaginął? Wypadałoby chociaż przykleić kartkę zdezorientowanym klientom krążącym wokół Mokpola

    OdpowiedzUsuń
  8. Otwieram skrzynkę a tam brak przesyłki normalnie jakas kpina

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sobotę nie mogłem odebrać bo paczkomat nie chciał wydawać paczek, dzwoniąc na infolinię po 4,5 godzinach oczekiwani na połączenie z konsultantem dowiedziałem się że jest błąd paczkomatu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Skorzystałem pierwszy i ostatni raz z Waszych usług . Nie dotrzymano terminu dostawy mojej paczki . Ja wyjechałem za granicę , paczka pojawiła się w paczkomacie dzień po moim wyjeżdzie . A co z nią się działo w międzyczasie , to opisałem w reklamacji złożonej za pośrednictwem Waszej strony . Po wielu godzinach udało mi się w końcu dodzwonić do Was i dowiedziałem się , że paczka była w pobliżu paczkomatu , ale nie zostawiono jej bo nie było miejsca w paczkomacie . Boże , mamy 21 wiek . Są telefony . Ja mieszkam w odległości 1 kilometra od paczkomatu i cały czas czekałem na tą paczkę z telefonem przy sobie ! Za towar z tejże paczki już zapłaciłem . Nie wierzę , że sprzedający zechce mi zwrócić pieniądze . Teraz muszę te rzeczy kupić jeszcze raz tutaj na miejscu . Czyli jestem " w plecy " ileś tam złotych , bo nie wierzę aby InPost zechciał mi zwrócić pieniądze ( tak dał mi do zrozumienia Pan , z którym dane mi było w końcu porozmawiać ) . A to co się działo z paczką świadczy tylko o niekompetencji ludzi jakich zatrudniacie . Numer paczki 644178326705462014206219

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczka miała być 28 listopada a przyszła 27 :D cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest kpina. Paczka bezprawnie przekierowana do innego paczkomatu, paczkomat nie dziala na info nie wiedza co dalej. Czekac 24h na odpowiedz a co z paczkaw nie wiedza.Pierwszy i ostatniraz. Zlozylam reklamacje zobaczymy. Oszusci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a maja takie prawo zeby bez pytania przekierowac paczke w inne miejsce?

      Usuń
  13. W sobotę (25.11) dostałem dwa sms-y, zapraszające do odbioru paczek w "mobilnym paczkomacie", który będzie czekał do 20. Byłem tam przed 19 i parę innych osób, a kurier zaginął. Jedną paczkę odebrałem w poniedziałek, a o drugiej słuch zaginął - sami nie wiedzą, gdzie jest. To była moja ostatnia przygoda z InPostem. Kolejne zamówienie udało mi się na szczęście zmienić i przyjdzie prawdziwym kurierem. Dodam, że zaginiona paczka od 24.11 krąży po moim mieście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy...
      Próbowałem połączyć się z "konsultantem" i... przez ponad godzinę byłem PIERWSZĄ OSOBĄ w kolejce do tegoż właśnie "konsultanta". Do rozmowy nie doszło. Na tę chwilę odpuszczam, bo szkoda nerwów na... (tu można wstawić jakieś słowo niekoniecznie cenzuralne)

      Usuń
  14. Ja dostałem już emaila z podziękowaniem o odbiór, a paczki do dziś nie odebrałem. 4 próby podjazdu pod busa (kierowca musiał już jechać, nie mógł znaleźć, miał awarie)
    Dramat- od 18 próbują znaleźć w Bydgoszczy paczkomat. Już prostszym rozwiązaniem jest zadzwonić i umówić się z klientem GDZIEŚ, ale nikt w INPOST nie wpadł na tak prymitywne rozwiązanie
    paczka ma nr 641250322785219024901450.
    Zobaczcie jak wygląda profesjonalizm i chęci dobrej ROBOTY

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja paczka już drugi raz jest przekazana jest do umieszczenia w punkcie i jakoś nie może tam dojechać. Kpina z klienta, myślę, że paczka im zaginęła. Ostatni raz korzystam z tej pseudo firmy.

    OdpowiedzUsuń