Paczucha Bot sprawdza się doskonale!






Tradycyjne Biura Obsługi Klienta firm powoli ustępują miejsca chatbotom, które zawładnęły światem. Stało się tak, ponieważ pozwalają one na obsługę kilkudziesięciu tysięcy użytkowników w tym samym czasie i to w zawrotnym tempie. Dostrzegliśmy ogromny potencjał tego nowatorskiego pomysłu i wprowadziliśmy go w życie. 

W grudniu przedstawiliśmy Wam nasze nowe dzieło – Paczuchę Bota. Projekt spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez  Klientów - w przeciągu niecałego miesiąca od jego powstania z chatbota InPost skorzystało ponad 12 tys. użytkowników! Wyraźnie widać, że Paczucha Bot to przyszłościowe rozwiązanie, dlatego też dążymy do jej udoskonalenia, które docelowo pozwoli na kompleksową obsługę Klientów.

Na razie Paczucha Bot pozwala na sprawdzenie statusu paczki (tego zagadnienia dotyczyło blisko 16 tys. grudniowych chatów z Paczuchą) oraz wyszukania Paczkomatu lub Punktu Obsługi Paczek (prawie 3 tys. rozmów). Jeśli, z jakiś przyczyn Paczucha nie zna odpowiedzi na pytanie, kieruje Klienta do konsultanta, strony www lub na infolinię. Więcej o tym, jak działa nasz bot, przeczytacie tutaj.

Ale spokojnie – mamy w planach o wiele więcej! Chcemy rozwinąć aplikację tak, aby w przyszłości bot sam przesyłał do użytkowników każdą zmianę statusu paczki, informacje o nowych usługach, itp.

Rok 2018 upłynie nam pod znakiem kolejnych innowacji i rozwoju :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz