Paczucha Bot - nasz Mikołajkowy prezent dla Was!






I oto jest! Poznajcie Bota, dzięki któremu korzystanie z usług InPostu będzie jeszcze łatwiejsze! Jest to nowatorskie rozwiązanie w formie wtyczki do komunikatora Messenger na Facebooku, dzięki któremu szybciej sprawdzicie numer przesyłki, odnajdziecie Paczkomat lub Punkt Obsługi Paczek. Na razie Paczucha będzie mogła Wam pomóc głównie w tych trzech obszarach, ale nasz bot bardzo szybko się uczy, dlatego już niebawem Paczucha na Messengerze będzie informować też o zmianie statusu Waszej paczki. 

Jak sprawdzić status paczki? 

Aby porozmawiać z Paczuchą, napisz do nas prywatną wiadomość na Facebooku. Paczucha przywita się z Tobą i zapyta, w czym może Ci pomóc. Jeśli chcesz znaleźć swoją paczkę, wybierz przycisk „Paczki” z zaproponowanych opcji.



Po wybraniu tej opcji podaj 24-cyfrowy kod przesyłki albo numer telefonu (podany przy zamawianiu przesyłki) oraz 4 ostatnie cyfry numeru paczki. Jeśli dane są prawidłowe, Paczucha wyświetli obecny status Twojej paczki. System wyszukiwania paczek działa dla przesyłek nie starszych niż 30 dni. Istnieje możliwość zapisania przesyłki tak, aby przy następnym wyszukiwaniu jej statusu nie trzeba było podawać powyższych danych.


Szukasz Paczkomatu albo POPu? Nic prostszego! 

W przypadku wyszukania Paczkomatów lub Punktów Obsługi Paczek możesz podać nazwę maszyny (np. KRA010), adres (np. Kraków, Wielicka) albo wybrać aktualną lokalizację. W dwóch ostatnich przypadkach, czyli wybierając adres lub podając swoja lokalizację, Paczucha wyświetli najbliższe Paczkomaty lub POPy. 



Co, jeśli Paczucha nie zna odpowiedzi? 

Paczucha Bot jeszcze się uczy, dlatego niektóre pytania mogą sprawiać jej trudność. Jeśli nie uda mu się pomóc, zaproponuje Wam przekierowanie pytania do naszych Konsultantów obsługujących Fanpage poprzez Messengera, pracowników infolinii lub odeśle do formularza kontaktowego.



Paczuchę Bota należy traktować przede wszystkim jako automatyczną obsługę prostych zapytań - w szczególności dla urządzeń mobilnych z wpiętym komunikatorem Messenger. W 2018 roku planujemy dalszy rozwój aplikacji.


7 komentarzy:

  1. Wszystkowiedząca paczucho, jak odnajdziesz moją przesyłkę, która w systemie figuruje jako odebrana. Tylko, ze tam mojej paczki nie było!!! BZDURY. Stwarzanie pozorów,że jest tak do przodu. Nigdy wiecej inpost!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uchylisz _/V(i)V\_ to napewno się odnajdzie

      Usuń
  2. Potwierdzam! Status mojej paczki: "Doręczono" pojawił się 4/12 wieczorem. Do dzisiaj jej nie mam, a "uprzejmy" pan z infolinii zakomunikował, że on wprowadza "interwencję" i mają 2 dni robocze na wyjaśnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie jak wyżej, info na maila, że paczka odebrana, a nikt nawet się nie skontaktował. pani przez tel. obiecała wyjaśnienie w ciągu 24 godzin i nic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tragedia. Nie dosc ze moja paczka zamiast do paczkomatu zostala przekierowana do jakiegos punktu (mimo wielu prób anulowania przekierowania) wakacje.pl to jeszcze brak mozliwosci odbioru bo ciagle tam zamkniete.Totalna porazka. Niby otwarte do 18 a w soboty od 10. Ale w srode i czwartek juz dlugo przed 18 zamkniete, w piatek wisi kartka ze otwarte do 14 a w sobote calkiem zamkniete. Jak czlowiek pracuje do 17 to jak ma te paczki odebrac? InPost ma gleboko w zadku klienta. Po to zamawiam paczke do paczkomatu zey ja móc odebrac przez 24h a nie zeby mi przekierowywano do punktu gdzie nikt nie pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dnia 4.12 otrzymałem maila i smsa, że paczka zostaje przekierowana do innego paczkomatu; dzisiaj 10.12 (po 9 dniach oczekiwania) maila , ale bez smsa, że ją rzekomo odebrałem - kto odebrał? kto dostał kod do odbioru mojej paczki? - ZOSTAŁEM PRZEZ WAS OKRADZIONY CZY MACIE TAKI TOTALNY BAŁAGAN ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś Pana okradł to proszę to na policji zgłosić , a w przeciwnym przypadku zamilcz.

      Usuń